Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28 Ocak 2015, 00:09   #7
Çevrimdışı
BehroozWolf
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




saywhat Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sağolun...
bunları görmeseydim elimde bir amerikalıdan aldığım snotice örneğine göre yazacaktım ki ,burada sizin verdiğiniz örnekler Onun verdiklerinden farklı ve onun verdiklerine göre yazdıklarım sizinki gibi client connecting snotice ile eşleşmiyor. yani burada çalışmazdı.

değişik olması ilginç çünkü onun sunucusuda unreal son sürümmüş. ondaki notice'de kullanıcı identi başında ~ var ,görünüşe göre sizdekilerde bu yok...ki bu olayı değiştirir...di.

onun verdiği örnekte :

... blabla :1234 (nick ~ident@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]-72-84-182-49.slsbmd.east.verizon.net) ...bla ... [blap] sizin verdiklerinizde kullanıcı nicki parantez dışında ve ident başında sözünü ettiğim ~ yok...

sizin bu örneklerinize göre yazdığım denediklerimde

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

amaç en hızlı ve doğru sonucu almaktı ki tcl scan regex'e oranla 2 ila 4 kat daha hızlı olduğu görünüyor.

benimde denemek ,görmek istediğim buydu. sizinkilerden daha farklı bir yapıda snotice örneği yoksa başka örneğe gerek kalmadı...

Eğer bir sunucunun .conf dosyasındaki set satırın da "identd-check" satırı var ise sunucuya girişlerde, irc tarafından ident kontrölünden geçerler. Bu kontrol sırasında eğer geri dönüş olmazsa kullanıcıya irc tarafindan ~ eklenir.

Genel olarak client mesajları için ise src/send.c dosyasına bakabilirsin.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet