IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

7Beğeni(ler)
  • 1 Post By saywhat
  • 1 Post By q0kh4n
  • 1 Post By Aytac
  • 1 Post By MesqeN
  • 1 Post By BehroozWolf
  • 2 Post By BehroozWolf

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27 Ocak 2015, 10:18   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Unreal client connecting mesajları




daha evvelki konulardan çıkarabildiğim kadarıyla ,farklı unreal sürümlerinde, kullanıcı girişlerinde alınan snotice mesajları birbirlerinden farklı olabiliyormuş...

üzerinde çalışmaya başladığım bir script için farklı unreal sürümlerinden client connecting örneklerini görmeye ihtiyacım var.

sunucularında snoticeleri görebilecek yetkisi olanlardan, mümkünse farklı unreal sürümlerine ait, birkaç örnek "client connecting***" mesajınızı postalamanızı rica ediyorum...

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Yazgulu Sohbet
Alt 27 Ocak 2015, 17:22   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




sanırım çok mahrem birşey istedim ki ,bunca saattir örnek gösteren olmamış...

görmedende üstesinden gelirim bir şekilde. konu mümkünse kapatılsın/kilitlensin/silinsin yada ne yapılıyorsa yapılsın.

kendi başımın çaresine bakarım,gerek kalmadı...

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2015, 17:56   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




valla herhangi bi sunucuda yetkim olsa gerekli snotice mesajlarını kopyalardım

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2015, 18:44   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
[18:33:46] *** Notice -- Client connecting on port 6667: ReaL (mIRCPro@95.13.33.103) [clients] [18:33:54] *** Notice -- Client exiting: ReaL (mIRCPro@95.13.33.103) [2
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Notice -- Client connecting on port 6667: cenkk824 (mircAdresi@88.215.45.83) [clients] [18:34:28] *** Notice -- Client exiting: dilanur (Mircweb@81.4.234.44) [Client exited]


 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2015, 20:40   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




elimizden gelen bişi varsa ne ala.


[20:36] -irc.MesqeN.NET- *** Notice -- Client connecting on port 6667: kader (
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
) [clients]






:kbsc :adm Server versionu: Unreal3.2.9
:kbsc :adm Server Kuruluş Tarihi: Wed May 7 Wed 15:30:42
:kbsc :adm Sunucu Adı: irc.MesqeN.NET Çalışan Version: Unreal3.2.9

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2015, 23:22   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




sağolun...
bunları görmeseydim elimde bir amerikalıdan aldığım snotice örneğine göre yazacaktım ki ,burada sizin verdiğiniz örnekler Onun verdiklerinden farklı ve onun verdiklerine göre yazdıklarım sizinki gibi client connecting snotice ile eşleşmiyor. yani burada çalışmazdı.

değişik olması ilginç çünkü onun sunucusuda unreal son sürümmüş. ondaki notice'de kullanıcı identi başında ~ var ,görünüşe göre sizdekilerde bu yok...ki bu olayı değiştirir...di.

onun verdiği örnekte :

... blabla :1234 (nick ~ident@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]-72-84-182-49.slsbmd.east.verizon.net) ...bla ... [blap] sizin verdiklerinizde kullanıcı nicki parantez dışında ve ident başında sözünü ettiğim ~ yok...

sizin bu örneklerinize göre yazdığım denediklerimde

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

amaç en hızlı ve doğru sonucu almaktı ki tcl scan regex'e oranla 2 ila 4 kat daha hızlı olduğu görünüyor.

benimde denemek ,görmek istediğim buydu. sizinkilerden daha farklı bir yapıda snotice örneği yoksa başka örneğe gerek kalmadı...

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Ocak 2015, 00:09   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




saywhat Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sağolun...
bunları görmeseydim elimde bir amerikalıdan aldığım snotice örneğine göre yazacaktım ki ,burada sizin verdiğiniz örnekler Onun verdiklerinden farklı ve onun verdiklerine göre yazdıklarım sizinki gibi client connecting snotice ile eşleşmiyor. yani burada çalışmazdı.

değişik olması ilginç çünkü onun sunucusuda unreal son sürümmüş. ondaki notice'de kullanıcı identi başında ~ var ,görünüşe göre sizdekilerde bu yok...ki bu olayı değiştirir...di.

onun verdiği örnekte :

... blabla :1234 (nick ~ident@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]-72-84-182-49.slsbmd.east.verizon.net) ...bla ... [blap] sizin verdiklerinizde kullanıcı nicki parantez dışında ve ident başında sözünü ettiğim ~ yok...

sizin bu örneklerinize göre yazdığım denediklerimde

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

amaç en hızlı ve doğru sonucu almaktı ki tcl scan regex'e oranla 2 ila 4 kat daha hızlı olduğu görünüyor.

benimde denemek ,görmek istediğim buydu. sizinkilerden daha farklı bir yapıda snotice örneği yoksa başka örneğe gerek kalmadı...

Eğer bir sunucunun .conf dosyasındaki set satırın da "identd-check" satırı var ise sunucuya girişlerde, irc tarafından ident kontrölünden geçerler. Bu kontrol sırasında eğer geri dönüş olmazsa kullanıcıya irc tarafindan ~ eklenir.

Genel olarak client mesajları için ise src/send.c dosyasına bakabilirsin.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Ocak 2015, 01:32   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




botlarım bouncerlarım için ~oidentd yazılımı/.conf'u hep kullanmışımdır. ama unreal/irc tarafıyla ilgili bir bilgim yoktu. aslında genel olarak unreal çokda haşır neşir olduğum bir yazılım değil en azından 2006 yazından beri değil...

hatta şimdi sizin postunuzu okuduğumda şuan bouncerlarla bağlı olduğum 6 sunucuya dönüp baktım,kullanıcıların identlerine %90'ında ~ var. ama ilginç olanı şunu fark ettim ki, yıllardır bağlandığım bu sunucuların hiçbiri unreal* değil.freenode,quakenet,undernet,ircnet ..unreal'a bu kadar uzak ,ilgisiz kalmış olmam normal sanırım ...

beni ilgilendiren kısmı , buradaki, yerli sunucularda unreal'in baskın,yaygın kullanılan yazılım olması, ve birkaç gündür ön hazırlığını,çalışmasını yapıp kafamda planladığım tcl kodunun bir prosedüründe bu sunucudan gelen client connecting'li snotice'in ,en doğru ve en hızlı şekilde kodda kullanacağım bilgileri yakalayabilmesi.. beni ilgilendiren ,odaklandığım konu bu...

bu verdiğiniz bilgi sayesinde artık şunu diyebiliyoruz ki: ne her kullanıcı identinde ~ olacak nede olmayacak yani bu değişken.. bunu bilmek güzel,benim açımdan sorun çıkaracak regex yada scan yapısını değişmeme deminki gibi yeniden yazmamı/oluşturmamı gerektirecek bir "sakınca" yaratmıyor.

çok içli dışlı olmadığımdan unreal ile neyi nerede bulabileceğimi bilmiyorum. farklı sürümleri indirip belirttiğiniz src/send.c'yi gözden geçiriceğim ki farklı sürümlerdeki bu noticelerde yazdığım kodun yapısını değişmemi gerektirecek farklılıklar olup olmadığını görebileyim.

yazdığım/yazacağım kodu tam olarak tamamlamadan denemek yada paylaşmayı düşünmediğimden ,önce bir yandan kafamda oluşturuyor ve parça parça notlar alıyorum. bir yandan da 6-7 kesinleşen kısımları/prosedürleri yazdım/yazıyorum.

benim için en belirsiz kısım kodun bu kısmı unreal iyi bilmediğimden,böyle bir kodu kendi botlarımda deneme,görme imkanı olmadığından dolayı....

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Ocak 2015, 01:49   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal client connecting mesajları




saywhat Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
botlarım bouncerlarım için ~oidentd yazılımı/.conf'u hep kullanmışımdır. ama unreal/irc tarafıyla ilgili bir bilgim yoktu. aslında genel olarak unreal çokda haşır neşir olduğum bir yazılım değil en azından 2006 yazından beri değil...

hatta şimdi sizin postunuzu okuduğumda şuan bouncerlarla bağlı olduğum 6 sunucuya dönüp baktım,kullanıcıların identlerine %90'ında ~ var. ama ilginç olanı şunu fark ettim ki, yıllardır bağlandığım bu sunucuların hiçbiri unreal* değil.freenode,quakenet,undernet,ircnet ..unreal'a bu kadar uzak ,ilgisiz kalmış olmam normal sanırım ...

beni ilgilendiren kısmı , buradaki, yerli sunucularda unreal'in baskın,yaygın kullanılan yazılım olması, ve birkaç gündür ön hazırlığını,çalışmasını yapıp kafamda planladığım tcl kodunun bir prosedüründe bu sunucudan gelen client connecting'li snotice'in ,yazdığım,yazacağım kodda en doğru ve en hızlı şekilde bu mesajdaki ,kodda kullanacağım bilgileri yakalayabilmesi.. beni ilgilendiren ,odaklandığım konu bu...

bu verdiğiniz bilgi sayesinde artık şunu diyebiliyoruz ki: ne her kullanıcı identinde ~ olacak nede olmayacak yani bu değişken.. bunu bilmek güzel,benim açımdan sorun çıkaracak regex yada scan yapısını değişmeme deminki gibi yeniden yazmamı/oluşturmamı gerektirecek bir "sakınca" yaratmıyor.

çok içli dışlı olmadığımdan unreal ile neyi nerde bulabileceğimi bilmiyorum. farklı sürümleri indirip belirttiğiniz src/send.c'yi gözden geçiriceğim ki farklı sürümlerdeki bu noticelerde yazdığım kodun yapısını değişmemi gerektirecek farklılıklar olup olmadığını görebileyim.

yazdığım/yazacağım kodu tam olarak tamamlamadan denemek yada paylaşmayı düşünmediğimden ,önce bir yandan kafamda oluşturuyor ve parça parça notlar alıyorum. bir yandan da 6-7 kesinleşen kısımları/prosedürleri yazdım/yazıyorum.

benim için en belirsiz kısım kodun bu kısmı unreal ile içli dışlı olmadığımdan,böyle bir kodu kendi botlarımda deneme,görme imkanı olmadığından dolayı....


Unreal için: src/send.c dosyası
Inspire için: src/s_users.cpp dosyası
Bahamut için: src/s_users.c dosyası
IRCu için: ircd/s_users.c dosyası

"Client connecting" olarak arattığınızda gerekli satırları göreceksiniz ve hemen hemen hepsi aynı. ~ olayı genel olarak .conf lardan ayarlanmakta. Sunucu girişte kullanıcının identini kontrol ve hostname dönüşü olmaz ise başına ~ ekler. Bahamut, unreal, ircu fark etmiyor. Eğer conf dosyalarına göz atarsanız gerekli açıklama satırlarını göreceksiniz. Unreal için genel olarak bilinmediği için pek açılmıyor ama diğelerinde da açık geldiği için olabilir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
clien connecting, client, connecting, mesajları, unreal


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Client connecting Darnasus mIRC Scripting Sorunları 3 22 Mayıs 2013 19:29
En Güzel Kandil Mesajları (Mevlid Kandili) Hazır cep Mesajları.. Sevda Genel İslami Konular 0 03 Şubat 2012 16:49
join i *:snotice:*Client connecting*: e cevirmek angry1 mIRC Scripting Sorunları 13 24 Ekim 2011 09:50
Unreal 3.2.? Raw mesajları CoCoRiCo Parca Kodlar 0 26 Nisan 2005 16:44