Tekil Mesaj gösterimi
Alt 30 Temmuz 2019, 22:24   #9
Çevrimiçi
Kenan
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Mylife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba sevgili if üyeleri,

Sizlere sormak istediğim help için atama sistemi uygunluğu veya bu konuda 2 ceşit alternatif var iken hangisinin daha iyi olacağı hakkında düşüncelerinizdir.

2017 de geveze help inde denediğim atama sistemi hazırladığım kod un gelişmesine sebep olmuş ve helpers ın aktif, daha dinamik olması için güzel bir aracı olmuştu. Atamalar sırasında, kişi atamaya cevap vermediği takdir de ilgili/ilgisiz olması ve kimin ne kadar bilgi ye sahip olduğu sessiz helper larında aktif olmasına veya voice verme esnasında sorun yaşıyan kişilerin büyük bir + sını kazanmıştı bu sistem.

Ayrıca yine ilk olarak sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.

Bu konuda bilgi sahibi olan sizlerin de konuyla alakalı tecrubelerinden/düşüncelerinden konu hakkında araştırmada olan kişilerin yararlanmasını sağlamak amaclı, konu altında düşüncelerinizi paylaşırsanız help dünyası işleyiş acısında iyi olacağı düşüncesindeyim. İyi forumlar.

Güzel bir paylaşım yapmışsınız, Kendi sistemimden bahsedicek olursam normal kullanıcıların helpde bulunması yasak'tır. Bununda sebepleri oluyor ; malumunuz sistemlerimiz eski sistemlere dayalı değil. Beklemesi için müsade etdiğimiz kullanıcılar şayet kanal onlarada açık olucak ise (-m modu) bir mütdet sonra lakaitleşicek, seviyesizleşcek, terbiyesizleşcek cek'de cek. Kanal kapalı ise (+m modu) de malumunuz bazı insanların kapasite sorunu olduğu için bir helperin zorlanıcağı, cevap veremeyeceği, heyecanlanacağı kriterleri baz alırsak geçmiştede gördüğümüz gibi içerde bekleyen kullanıcının dalgasına, aşağılamasına, ve çok bilmişliğine mağruz kalabilir, nitekim buda size, sizin helperinizin helpden soğumasına vesile olucak'tır. Şahsi fikrim Help mahreminizi kendiniz ve ekibiniz dışındakilere göstermemeniz. Diğer yandan seri voice konusunda katılıyorum lakin bunu yaptığımızda adaylıkdan yeni çıkmış bir helpere bot soru sorucak diye cevap verememe korkusu ve tedirginliği yaşıyacaktır. Buda size helper kazandırmayı zorlaştırıcaktır. Nihayetinde acemi helper kendisini orda yapılan ve/yada yapılacak olan soru cevaplarla pekiştiriyor. Başaramıcam korkusu ile bırakıcak olanları hesap etmelisiniz. Günümüzde her türlü baskıyı göğüsleyecek helperler yok eskisi gibi, insanlar pek önemsemiyor help'i. Benim sistemimde ben helperden kıdemlihelper, helpasistan, helpsop, helpmaster, helpmanagerların yani helperden kıdem almıs arkadaşların voice vermesini yasaklamış durumdayım. Sadece helperler voice veriyor, bunu sağlayabilirsiniz. Nihayetinde kıdem almış insanlar eğitim veriyor, sorucevap yaptırıyor, sizlerde mevcut değil fakat bendki daha başarılı arkadaşlarımız halfoper sistemi ile sunucu sistemine destek vererek sunucu operhelp, sales, kanal-devir, nickserv, chanserv gibi departmanlara destek veriyor vs. Mobil kullanıcılarıda düşünerek bir kod yazıp #Help kanalına user girdimi #helpers kanalında !v yapması helpde kullanıcıya voice verip voice sayısını istatistiklere işletebilicek bir sistem bota entegre edebilirsiniz. Böylelikle Mobil, acemi, çekingen, helperaday gibi bilinmiş krişe olayları toparlamış ve daha çok departmanınıza özgüven vermiş olursunuz. Yazdıklarım şahsi fikrim ve şuan uyguluyor olduklarımdır.. Hayırlı olsun bu arada yolunuz açık olsun.

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.

Konu Kenan tarafından (30 Temmuz 2019 Saat 22:30 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Yazgulu Sohbet