IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




25Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 29 Temmuz 2019, 14:28   #1
Çevrimdışı
Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?


sohbet


Merhaba sevgili if üyeleri,

Sizlere sormak istediğim help için atama sistemi uygunluğu veya bu konuda 2 ceşit alternatif var iken hangisinin daha iyi olacağı hakkında düşüncelerinizdir.

2017 de geveze help inde denediğim atama sistemi hazırladığım kod un gelişmesine sebep olmuş ve helpers ın aktif, daha dinamik olması için güzel bir aracı olmuştu. Atamalar sırasında, kişi atamaya cevap vermediği takdir de ilgili/ilgisiz olması ve kimin ne kadar bilgi ye sahip olduğu sessiz helper larında aktif olmasına veya voice verme esnasında sorun yaşıyan kişilerin büyük bir + sını kazanmıştı bu sistem.

Ayrıca yine ilk olarak sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.

Bu konuda bilgi sahibi olan sizlerin de konuyla alakalı tecrubelerinden/düşüncelerinden konu hakkında araştırmada olan kişilerin yararlanmasını sağlamak amaclı, konu altında düşüncelerinizi paylaşırsanız help dünyası işleyiş acısında iyi olacağı düşüncesindeyim. İyi forumlar.
Merhaba sevgili if üyeleri,

Sizlere sormak istediğim help için atama sistemi uygunluğu veya bu konuda 2 ceşit alternatif var iken hangisinin daha iyi olacağı hakkında düşüncelerinizdir.

2017 de geveze help inde denediğim atama sistemi hazırladığım kod un gelişmesine sebep olmuş ve helpers ın aktif, daha dinamik olması için güzel bir aracı olmuştu. Atamalar sırasında, kişi atamaya cevap vermediği takdir de ilgili/ilgisiz olması ve kimin ne kadar bilgi ye sahip olduğu sessiz helper larında aktif olmasına veya voice verme esnasında sorun yaşıyan kişilerin büyük bir + sını kazanmıştı bu sistem.

Ayrıca yine ilk olarak sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.

Bu konuda bilgi sahibi olan sizlerin de konuyla alakalı tecrubelerinden/düşüncelerinden konu hakkında araştırmada olan kişilerin yararlanmasını sağlamak amaclı, konu altında düşüncelerinizi paylaşırsanız help dünyası işleyiş acısında iyi olacağı düşüncesindeyim. İyi forumlar.
__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
®
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 29 Temmuz 2019, 14:45   #2
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] profesyoneldi bence eskisi gibi değil sistem işleyişi tamamen founderlerin elinde..
başarılar dilerim kardeşim.

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 14:58   #3
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Ayrıca yine ilk olarak sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.

ßen bunu ilk yapan kernel32 olarak biliyorum, da Helpte kullanıcı bekleme olayından yanayım hem öğrenim açısından hemde ilerde helper olma açısından doğru bir uygulama

__________________
Edep; aklın Tercümanıdır. İnsan edebi kadar akıllı, Aklı kadar şerefli, Şerefi kadar Kıymetlidir. Massive..






Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 15:34   #4
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




voice kavgası olmaz en azından mantıklı bir sistem

__________________
Güneşin ilk ışıklarına vererek umutlarımı
Masal Dünyamın açıp kapılarını
Girdim insan Kalabalığına
  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 17:42   #5
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Help i düzene girdirecek olan bir sistem. Ama burada helperler biraz daha geri planda kalacak. Help gelişse de helperler gelişmeyecek

  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 20:17   #6
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Ben ilk Kernel32 den görmüştüm. Help kanalı isteyen herkese açıktı, bekleme serbestti. Faydalı buluyorum.

__________________
"Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir... "


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 20:37   #7
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




BLueMooN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben ilk Kernel32 den görmüştüm. Help kanalı isteyen herkese açıktı, bekleme serbestti. Faydalı buluyorum.



Bazi Sunucularda ßeklemek yasak, Ama ßazi Sunucularda Serbest Hala.

__________________
aLways Keep SmiLing...
  Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Temmuz 2019, 20:51   #8
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




<Freedom> kernel32, Bu bulundugumuz günlerde help dünyasina TR adina yeni bir sistem daha kazandirdiniz. Bu sistem kanala direkt soru sorabilme, yardim alabilme sistemi diyebilirim.
<Freedom> Bu sistemin gerçekten saglikli işliyecegini düşündünüz ki uyguluyorsunuz.
<Freedom> Ancak bu güne kadar her hangi bir sorun ciktimi veya daha eklemeler olacak mi?

<kernel32> Gerekli olan her saniye +m moduna gecmek icin gerekli donanıma sahibiz ve helperların alias'ları buna göre ayarlı
<kernel32> Şimdiye kadar işleyiş gayet sağlıklı; zaman zaman kullanıcılar da birbirlerine yardım veriyorlar
<kernel32> Helper olmayan kullanıcılar, kendilerini ispatlama fırsatı buluyorlar, tabi ki biz de test etme fırsatı
<kernel32> Bize yetki için gelecek insanlar değil, komutlarla haşır neşir olmayı seven ve düzgün diyalog kurabilen insanlar lazım
<kernel32> Bu sistem hem kullanıcılar için hem de bizim bu isteğimizi canlı olarak görebilmemiz için uygun bir methoddu
<kernel32> Ve şimdiye kadarki süreçte gayet sağlıklı biçimde işledi; helperlar ve userlar sistemden memnunlar.
<kernel32> Bazı eklemeler olacak fakat bunları zaman içinde açıklayalım.


kernel röpörtajından ufak bir kesit, ßence bu işe gönül vermiş kardeşlerim Şimdiki yetkili arkadaşlarım bu sistemin üstünde durabilir hatta daha da genişleterek farklı işlere imza atabilirler. Not (Bilgi).

__________________
Edep; aklın Tercümanıdır. İnsan edebi kadar akıllı, Aklı kadar şerefli, Şerefi kadar Kıymetlidir. Massive..






Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 30 Temmuz 2019, 22:24   #9
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Mylife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba sevgili if üyeleri,

Sizlere sormak istediğim help için atama sistemi uygunluğu veya bu konuda 2 ceşit alternatif var iken hangisinin daha iyi olacağı hakkında düşüncelerinizdir.

2017 de geveze help inde denediğim atama sistemi hazırladığım kod un gelişmesine sebep olmuş ve helpers ın aktif, daha dinamik olması için güzel bir aracı olmuştu. Atamalar sırasında, kişi atamaya cevap vermediği takdir de ilgili/ilgisiz olması ve kimin ne kadar bilgi ye sahip olduğu sessiz helper larında aktif olmasına veya voice verme esnasında sorun yaşıyan kişilerin büyük bir + sını kazanmıştı bu sistem.

Ayrıca yine ilk olarak sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.

Bu konuda bilgi sahibi olan sizlerin de konuyla alakalı tecrubelerinden/düşüncelerinden konu hakkında araştırmada olan kişilerin yararlanmasını sağlamak amaclı, konu altında düşüncelerinizi paylaşırsanız help dünyası işleyiş acısında iyi olacağı düşüncesindeyim. İyi forumlar.

Güzel bir paylaşım yapmışsınız, Kendi sistemimden bahsedicek olursam normal kullanıcıların helpde bulunması yasak'tır. Bununda sebepleri oluyor ; malumunuz sistemlerimiz eski sistemlere dayalı değil. Beklemesi için müsade etdiğimiz kullanıcılar şayet kanal onlarada açık olucak ise (-m modu) bir mütdet sonra lakaitleşicek, seviyesizleşcek, terbiyesizleşcek cek'de cek. Kanal kapalı ise (+m modu) de malumunuz bazı insanların kapasite sorunu olduğu için bir helperin zorlanıcağı, cevap veremeyeceği, heyecanlanacağı kriterleri baz alırsak geçmiştede gördüğümüz gibi içerde bekleyen kullanıcının dalgasına, aşağılamasına, ve çok bilmişliğine mağruz kalabilir, nitekim buda size, sizin helperinizin helpden soğumasına vesile olucak'tır. Şahsi fikrim Help mahreminizi kendiniz ve ekibiniz dışındakilere göstermemeniz. Diğer yandan seri voice konusunda katılıyorum lakin bunu yaptığımızda adaylıkdan yeni çıkmış bir helpere bot soru sorucak diye cevap verememe korkusu ve tedirginliği yaşıyacaktır. Buda size helper kazandırmayı zorlaştırıcaktır. Nihayetinde acemi helper kendisini orda yapılan ve/yada yapılacak olan soru cevaplarla pekiştiriyor. Başaramıcam korkusu ile bırakıcak olanları hesap etmelisiniz. Günümüzde her türlü baskıyı göğüsleyecek helperler yok eskisi gibi, insanlar pek önemsemiyor help'i. Benim sistemimde ben helperden kıdemlihelper, helpasistan, helpsop, helpmaster, helpmanagerların yani helperden kıdem almıs arkadaşların voice vermesini yasaklamış durumdayım. Sadece helperler voice veriyor, bunu sağlayabilirsiniz. Nihayetinde kıdem almış insanlar eğitim veriyor, sorucevap yaptırıyor, sizlerde mevcut değil fakat bendki daha başarılı arkadaşlarımız halfoper sistemi ile sunucu sistemine destek vererek sunucu operhelp, sales, kanal-devir, nickserv, chanserv gibi departmanlara destek veriyor vs. Mobil kullanıcılarıda düşünerek bir kod yazıp #Help kanalına user girdimi #helpers kanalında !v yapması helpde kullanıcıya voice verip voice sayısını istatistiklere işletebilicek bir sistem bota entegre edebilirsiniz. Böylelikle Mobil, acemi, çekingen, helperaday gibi bilinmiş krişe olayları toparlamış ve daha çok departmanınıza özgüven vermiş olursunuz. Yazdıklarım şahsi fikrim ve şuan uyguluyor olduklarımdır.. Hayırlı olsun bu arada yolunuz açık olsun.

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.

Konu Kenan tarafından (30 Temmuz 2019 Saat 22:30 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 31 Temmuz 2019, 16:29   #10
Çevrimdışı
Cevap: Help atama sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?




Bence açik olmalı

__________________
Ben hoşça’ kalırım da, sen şu hayatta gördüğüm en hoş ‘çakalsın’
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
help atama sistemi, help bekleme yasağı, help dünyası, irchelp

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Sakallı erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz? Nif IF Soruyor! 30 30 Eylül 2020 00:41
Forumkolik.Net Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? hihaho Domain Değerlendirme 2 03 Temmuz 2019 15:08
Help Kanalı Helper Atama Sistemi The mIRC Parça Kodlar 1 23 Şubat 2018 19:18
Help Atama Sistemi / Çift atama. Mylife mIRC Scripting Hazır Kodlar 0 05 Kasım 2016 17:19
Kadın Şoförler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? Heidi Ah Erkekler 16 22 Nisan 2008 04:15