Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Aradığınız Şey Acaba Buradamı?
Sunucunuza Login ID : Nick Şeklinde Whois De Görünmesini Isterseniz Aşağıdaki Vericem ; Anope için ;Src/Nickserv.c Dosyası Içerisinde ;
| Alıntı: |
notice_lang(s_NickServ, u, NICK_IDENTIFY_SUCCEEDED);
| Bu Satırın Hemen Altına ;
| Alıntı: |
send_cmd(ServerName, "SWHOIS %s :Login ID:%s", u->nick, u->nick);
| Ekleyin Ve Aşağıdaki Komutları Uygulayın ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd ..
make
make install Daha Sonra Servisleriniz Yeniden Başlatın .. IrcServices Için ; Modules/Nickserv/Main.c Main.c
Dosyası Içersinde Aşağıdaki Satırı Buluyoruz ;
| Alıntı: |
notice_lang(s_NickServ, u, NICK_IDENTIFY_SUCCEEDED);
| Bu Satırın Hemen Altına ;
| Alıntı: |
send_cmd(s_NickServ, "SWHOIS %s :Login ID:%s", u->nick, u->nick);
| Ekliyoruz Ve Kayıt Edip [ Ctrl + x + y ] Çıkıyoruz Daha Sonra Şu Komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd ..
cd ..
Make
Make install Servislerimizi Baştan Başlatıyoruz --------------------*******************-------------------------- No Reason Sunucudan Atılma Mesajını Değişme ; Aşağıdaki komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.2
cd src
cd modules
pico m_tkl.c M_tkl.c Dosyasının Içine Giriyoruz Ve Aşağıdaki Satırı Buluyoruz ;
| Alıntı: |
char *tkllayer[9] = {
me.name, /*0 server.name */
NULL, /*1 +|- */
NULL, /*2 G */
NULL, /*3 user */
NULL, /*4 host */
NULL, /*5 setby */
"0", /*6 expire_at */
NULL, /*7 set_at */
"no reason" /*8 reason */
| Son Satırdaki No Reason yazınısını kendinize Göre Değiştirin Örnek Olarak ;
| Alıntı: |
char *tkllayer[9] = {
me.name, /*0 server.name */
NULL, /*1 +|- */
NULL, /*2 G */
NULL, /*3 user */
NULL, /*4 host */
NULL, /*5 setby */
"0", /*6 expire_at */
NULL, /*7 set_at */
"Server Kurallarina Uymadiginiz Gerekcesi ile Serverdan uzaklastirildiniz. " /*8 reason */
| Değiştirdikten Sonra Dosyadan Kayıt Edip [ Ctrl + x + y ] Çıkıyoruz Daha Sonra Aşağıdaki komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd ..
cd ..
make
make install
./unreal stop
./unreal start Evet Artık Sunucudan Atılış Mesajınız Değişmiştir.. --------------------*******************-------------------------- Anope Services'de /Ns Ajoin Add #Kanal Komutunu Oluşturmak ; Ilk Once Modul Kurulumunu Aktif Etmedi Iseniz Modul Kurulumunu Aktif Ediyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd anopex.x.x
make distclean
./configure ./configure Ederken Size Şöyle Bir Soru Yöneltilicektir ;
| Alıntı: |
"You need to configure Anope to be compiled with module support. To
do so you must run ./configure and answer "Yes" when asked for
Module Support, and selecting a folder where your modules will live
in (the default path is safe for most people)."
| Böyle Bir Soru Soracaktır Bu Soruya "YES" Demelisiniz Daha Sonra Aşağıdaki Komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! make
make install Modul Kurulumunu Aktif Ettikten Daha SOnra Ise Aşağıdaki Komutu Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! [ cd modules Buraya Modulumuzu Çekiyoruz Çektinden Sonra Ise ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! ./compile.sh
cd ..
make
make install Ile Modulumuzu Aktif Ediyoruz Daha Sonra Ise Sunucumuzdan ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /os modload modulismi Komutunu Uyguluyoruz ..
Modül Linki: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] --------------------*******************-------------------------- Sunucunuzun quiT Ve Kanal /Part Mesajlarını Ayarlamak Isteriseniz ;Aşağıdaki Komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.2
pico unreaircd.conf Kanal /Part Çıkış Mesajı Için Aşağıdaki Satırı Aratıyoruz ;
| Alıntı: |
static-part "Mesaj";
| Mesaj Yazan Yeri Kendinize Göre Ayarlayın ..
Sunucudan Çıkış Mesajı Için Aşağıdaki Satırı Aratıyoruz ;
| Alıntı: |
static-quit "Mesaj";
| Buradada Mesaj Yazan Yeri Kendinize Göre Editleyip Dosyadan ÇıKın [ Ctrl + x + y ] Çıktıktan Sonra ; Yaparak Sunucumuzu Yeniliyoruz..Yaptığınız Yenilikeler Aktif Olmuştur .. --------------------*******************-------------------------- Oper/Admin/Co-Admin Lerin Hostlarını Kendiniz Ayarlamak Isterseniz ;
Aşağıdaki Komutları Uyguluyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.2
pico unrealircd.conf Komutları Uygulayarak unrealircd.conf dosyasına girdik ve Aşağıdaki satırları aratıyoruz ;
| Alıntı: |
hosts {
local "Ircop.Sunucu.com";
global "ırcop.Sunucu.com";
coadmin "Coadmin.Sunucu.com";
netadmin "Netadmin.Sunucu.com";
servicesadmin "Servicesadmin.Sunucu.com";
admin "Admin.Sunucu.com";
host-on-oper-up "yes";
};
| Bu Satırları Kendinize Göre Editleyin Ve Dosyadan Kayıt Edip [ Ctrl + x + y ] Çıktıktan Sonra Aşağıdaki komutları Uygulayın ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! ./unreal rehash Yaptığımız Değişiklikler Aktiftir.. --------------------*******************-------------------------- Modul Kurulumu ;/iRcops Modul Kurulumunu Anlatacağım İlk Önce Ftp Ye Giriyoruz Unreal3.2/src/modules Ve Modulumuzu Atıyoruz iRcops iÇin Aşağıda Vericem.
| Alıntı: |
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
#define RPL_IRCOPS 337
#define RPL_ENDOFIRCOPS 338
#define MSG_IRCOPS "IRCOPS"
#define TOK_IRCOPS "IO"
#define MyMod ModIrcops->handle
#define IsAway(x) (x)->user->away
#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsCoAdmin(sptr))
#define DelCommand(x) if (x) CommandDel(x); x = NULL
static Command *AddCommand(char *msg, char *token, int (*func)());
DLLFUNC int m_ircops(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ModuleInfo *ModIrcops;
Command *CmdIrcops;
#ifndef DYNAMIC_LINKING
ModuleHeader m_ircops_Header
#else
#define m_ircops_Header Mod_Header
ModuleHeader Mod_Header
#endif
= {
"ircops",
"$Id: m_ircops.c,v 2.3 2003/12/01 11:46:08 Salazar Exp $",
"command /ircops",
"3.2-b8-1",
NULL
};
/* The purpose of these ifdefs, are that we can "static" link the ircd if we
* want to
*/
/* This is called on module init, before Server Ready */
#ifdef DYNAMIC_LINKING
DLLFUNC int Mod_Init(ModuleInfo *modinfo)
#else
int m_ircops_Init(ModuleInfo *modinfo)
#endif
{
ModIrcops = modinfo;
CmdIrcops = AddCommand(MSG_IRCOPS, TOK_IRCOPS, m_ircops);
if (!CmdIrcops)
return MOD_FAILED;
return MOD_SUCCESS;
}
/* Is first run when server is 100% ready */
#ifdef DYNAMIC_LINKING
DLLFUNC int Mod_Load(int module_load)
#else
int m_ircops_Load(int module_load)
#endif
{
return MOD_SUCCESS;
}
/* Called when module is unloaded */
#ifdef DYNAMIC_LINKING
DLLFUNC int Mod_Unload(int module_unload)
#else
int m_ircops_Unload(int module_unload)
#endif
{
DelCommand(CmdIrcops);
return MOD_SUCCESS;
}
typedef struct
{
unsigned long *umode;
char *text;
} oflag;
static oflag otypes[] =
{
{ &UMODE_NETADMIN, "Network Administrator" },
{ &UMODE_ADMIN, "Server Administrator" },
{ &UMODE_SADMIN, "Services Administrator" },
{ &UMODE_COADMIN, "Co Administrator" },
{ &UMODE_OPER, "IRC Operator" },
{ &UMODE_LOCOP, "Local IRC Operator"
},
{ NULL, NULL }
};
static char *find_otype(unsigned long umodes)
{
unsigned int i;
for (i = 0; otypes[i].umode; i++)
if (*otypes[i].umode & umodes)
return otypes[i].text;
return "an unknown operator";
}
static Command *AddCommand(char *msg, char *token, int (*func)())
{
Command *cmd;
if (CommandExists(msg))
{
config_error("Command %s already exists", msg);
return NULL;
}
if (CommandExists(token))
{
config_error("Token %s already exists", token);
return NULL;
}
cmd = CommandAdd(MyMod, msg, token, func, MAXPARA, 0);
#ifndef _WIN32
if (ModuleGetError(MyMod) != MODERR_NOERROR || !cmd)
#else
if (!cmd)
#endif
{
#ifndef _WIN32
config_error("Error adding command %s: %s", msg,
ModuleGetErrorStr(MyMod));
#else
config_error("Error adding command %s", msg);
#endif
return NULL; /* just to be sure */
}
return cmd;
}
int m_ircops(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
aClient *acptr;
char buf[BUFSIZE];
int opers = 0, admins = 0, globs = 0, aways = 0;
sendto_one(sptr, ":%s 339 %s :+=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=+",
me.name, sptr->name);
sendto_one(sptr, ":%s 339 %s : \2Sunucuda Online olan Yönetici Listesi\2 ",
me.name, sptr->name);
sendto_one(sptr, ":%s 339 %s : ",
me.name, sptr->name);
sendto_one(sptr, ":%s 339 %s :+=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=+",
me.name, sptr->name);
for (acptr = client; acptr; acptr = acptr->next)
{
/* List only real IRC Operators */
if (IsULine(acptr) || !IsPerson(acptr) || !IsAnOper(acptr))
continue;
/* Don't list +H users */
if (!IsAnOper(sptr) && IsHideOper(acptr))
continue;
sendto_one(sptr, ":%s %d %s : \2Rumuz\2 : %-13s \2Yetki\2 : %-20s " "%s",
me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name,
acptr->name,
find_otype(acptr->umodes),
(IsAway(acptr) ? "- Meþgul" : IsHelpOp(acptr) ? "" : ""));
if (IsAway(acptr))
aways++;
else if (IsSkoAdmin(acptr))
admins++;
else
opers++;
}
globs = opers + admins + aways;
sprintf(buf,
"Toplam: %d Operatör%s Baðlý - %d Yönetici%s , %d IRC Operatör%s ve %d Meþgul",
globs, (globs) > 1 ? "" : "", admins, admins > 1 ? "" : "",
opers, opers > 1 ? "" : "", aways);
sendto_one(sptr, ":%s 339 %s :+=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=+",
me.name, sptr->name);
sendto_one(sptr, ":%s %d %s :%s", me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, buf);
sendto_one(sptr, ":%s %d %s :Yönetici listesi sonu", me.name, RPL_ENDOFIRCOPS, sptr->name);
return 0;
}
| Bunu m_ircops.c oLarak Kaydet edip Unreal3.2/Src/Modules e aTıyoruz Sonra Ssh Login Olarak Sırayla ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.2
make custommodule MODULEFILE=m_ircops Make Bittikten Sonra.. unrealircd.conf'a Giriyoruz pico unrealircd.conf ctrl+w yapıp; aRatıyoruz
Onun Altına ;
| Alıntı: | loadmodule "src/modules/m_ircops.so"; | Ekliyoruz Ve
ctrl + x e Basıyoruz y diyoruz enter yapıoruz daha sonra ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! ./unreal rehash Yapıyoruz.. Modulumuz Kurulmuştur.--------------------*******************-------------------------- Services RooT Ekleme ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd services
pico services.conf Services.conf Dosyasına Girdikten Sonra Aşağıdaki Satırı Buluyoruz ;
| Alıntı: |
# ServicesRoot Nick [REQUIRED]
# Specifies the Services "super-user". The super-user, or "root" as
# Services Root Nickini Yaziniz
ServicesRoot NeTDeLiSi
| NeTDeLiSi Yazan Kısmı Siz Kendi Nickiniz Olarak Ayarlayıp Dosyadan Çıkın [ Ctrl + x + y ] Çıktıktan Sonra Servislerinizi Baştan Başlatınız..
Konu NeTDeLiSi tarafından (23 Ağustos 2007 Saat 10:10 ) değiştirilmiştir.
|