IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




1Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15 Ekim 2008, 18:05   #11
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




Help'i elestiriyoruz sende öyle yap DeLiop .)

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 15 Ekim 2008, 18:13   #12
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




Daemnia Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Help'i elestiriyoruz sende öyle yap DeLiop .)

RoCKeR Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bilgilerini bile vermeyen bir help departmanı hakkında ne diyebilirizki
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Başarılar kendilerine.

bak ne demiş ? burada o sunucunun help departmanı hakkında bir bilgi sahibi olunmadıgı yazıyor. bilgi yoksa neyini eleştireceksin. ha sen bilgi sahibiysen yaz buraya da millet de haberdar olsun eleştirsin. Aress in yaptıgı gibi konu help departmanı iken gidip te sunucuda user yok user kalmamıs gibi yanlıs yorumlamalara yol acılmasın. sen ver bari o bilgiyi de biz de aydınlanalım.

 

Alt 15 Ekim 2008, 18:14   #13
Software
Guest
Software - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




DeLioP Nickli Üyeden Alıntı
Ekolay IRCd kurumsal bir sunucu ve ne size nede başındakilere kalacak bir yer değil.


Konunun dışına çıktınız. Fakat madem söylediniz bende birşey söylemeden kendimi alıkoyamıyorum. Bahsettiğiniz kurumsal Network'un üst düzey yöneticisi "Neden buraya geliyorsun?" diye #Operhelp kanalında söylemesi ne kadar doğrudur? Her kullanıcı kurumsal Network'un üst düzey yöneticisinden izin mi alıyor "Server'a girebilirmiyiz?" diye...

Artı birşey belirteyim konu başlığını yukardan okuyun lütfen. +'lar ve -'ler seviye sınırları içerisinde belirtilir. Yapılan yorumlara saygınız olsun ve sizlerde kendi görüşünüzü kullanıcılara sataşmadan belirtiniz.

İyi Forumlar

 

Alt 15 Ekim 2008, 18:17   #14
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




Software Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Yapılan yorumlara saygınız olsun ve sizlerde kendi görüşünüzü kullanıcılara sataşmadan belirtiniz.

demişsin sadece beni görme sayın moderatörüm daha yukarılara bak. kullanıcılara sataşma yapılmışmı acaba ? onları da gör. madem sadece help departmanı tartışılıyor o zaman help departmanı eleştirisi dışındaki konuların hepsine mudahale ediniz lütfen...

 

Alt 15 Ekim 2008, 18:19   #15
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




ben e-kolay da yetişim ama e-kolay eski ekolay dei..

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 15 Ekim 2008, 18:51   #16
Software
Guest
Software - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




DeLioP Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
demişsin sadece beni görme sayın moderatörüm daha yukarılara bak. kullanıcılara sataşma yapılmışmı acaba ? onları da gör. madem sadece help departmanı tartışılıyor o zaman help departmanı eleştirisi dışındaki konuların hepsine mudahale ediniz lütfen...

Sayın DeLioP, balık baştan kokuyor. Sizin attığınız post dışında konu ile alakasız post yok. Departman ile ilgili herhangi bir bilgiye sahip değiliz. Atılan postlar sayesinde bilgilendiriliyoruz.

 

Alt 15 Ekim 2008, 19:00   #17
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




DeLioP Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sen ver bari o bilgiyi de biz de aydınlanalım.

Sevgili DeLioP, departman sorumlusu arkadaş bilgi vermemiş. Forum görevlisi arkadaş bilgi almak için gittiginde, senin burada ne işin var demiş yöneticiler.. Madem öyle o zaman Sizin bu forumda ne işiniz var ? gibi bir cevap verilebilir..Burada help konusu tartisiliyor herkes haliyle fikrini söylicektir.sen ver o bilgiyi demissin. Ben uzun süre helper olarak görev aldim. Simdi hersey yalan üzerine kurulu oldugundan kimse olumlu bir yorum yapamiyor ne yazikki. Yani kisacasi senin gelip burada savunulasi yorumlar yapman sana da ( - ) puan kazandiriyor. Sen, kimin oraya ne kadar emek verdigini bilmeden size kalmaz ona kalmaz buna kalmaz gibi yorumlarda bulunmamalisin. Konumuz Ekolay Help departmani. olumlu/olumsuz tüm eleştirilere açik bir konu bu herkes istedigi gibi elestirisini yapabilir.Size düşen ; Saygı duymaktir.. saygi duyamiyor musunuz ? o zaman IF'e girmeyin.

 

Alt 16 Ekim 2008, 01:32   #18
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




DeLioP Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Her alanda ve her yerde Ekolay.Net IRC Sunucusunu karalamaya devam eden kişiler bakıyorum aynen devam ediyor karalamaya.. Neyi paylaşamadığınızı da anlamıyorum. Ekolay IRCd kurumsal bir sunucu ve ne size nede başındakilere kalacak bir yer değil. neden hala sahiplenme içgüdüsü ile devam ediyorsunuz. O Ekolay o IRCd yi kapatır yinede sizlerin eline bırakmaz. Sağa sola saldırıp çirkef atmayı kesin artık. Adamlar sizi artık ne yaparsanız yapın tınlamıyorlar. hala akıllanmadınız. Son olarak ilk yazdıgım konulardaki bir cümleyi tekrarlamak istiyorum. "Madem beğenmiyorsunuz neden hala ordasınız." İyi Forumlar...

Kurumsal bir hizmet'te, sahislara " girme, begenmiyorsan soyle etme, boyle etme " gibi bir statu gerceklestirilemez.Cok acemi ve amator konusmalar bunlar. Madem temsilen 3-5 şey yazayım diyorsun, o zaman ; İnsanlara daha güzel mesajlar ver buradan, daha iç açıcı daha oturaklı.Her ekolay basliginda ve her baslik altinda yine sizler.Soyleyeceklerim; sen ve senden kac tane var ise onadir.

1-) E-Kolay.NET Butun Portal\Kanal'larinda,Kisi ve kisilerin, (Personel veya temsilen bulunmakta olan sahislarin), kullanicilarina karsi, usluplerine dikkat etmelilerdir.Ve hitapta bulunurken, "GAZA" gelip haddi olmayan cumleler’de bulunmak gibi luxu yoktur.
2-) E-Kolay.NET Hic bir uye\kullanicilarina, bu tarz’da yaklasim soz konusu degildir.
3-) Bu tarz hitapda bulundumu? İsindende olur yerindende, hem personeli, hem temsilcisi.

Bu saydigim sIklari ve davranislari, bana bizzat Numberone ogretmistir.Ve buna benzer bir cok seyide ondan ogrenmis gormusumdur.Yabanci biri degil, Numberone ogretti ok.
Daha cok sayardimda neyse, yuzun kalmistir artik kurumsal nezaketlerden soz etmeye.


Numberone yoklugunda dogru\yalan her ne olmus ise yoklugunda boslugu bulmustur suan'ki “yonetim”..Cok guzeliz,harikayiz,cosuyoruz, adeta ucuyoruz falan gibi cumleler kurup insanlari kandirmaninda alemi yok.Eski havasi olmadigida bir gercektir.Bu help durumu hemen hemen butun sunucularda genel bir problem biraz, birazda yonetim pasifligi ve kaybetmeden yana olan akil ile hareket icinde olmaktandir.İnsallah Numberone geldiginde eski havayi yakalar.Eski, Dj, Helper, Global, ve dagilan kullanicilarini toparlamak adina en guzel girisimi yapar.

Son olarak ise, Deliop; gelmisi gecmisi konusma bosuna.Gecmistekiler bir patlarsa ne yuz kalir ne kas ne goz bu foruma bakmaya.Senin dudagini ucuklatmak icin atardimda suraya 3-5 sey, itin hatri yoksa, sahibinin hatri var
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
derler.Biz sahibinin hatrini biliriz,itin degil.


Konu PopSy tarafından (16 Ekim 2008 Saat 01:46 ) değiştirilmiştir.
 

Alt 16 Ekim 2008, 01:56   #19
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




Onlara "Neden buraya geliyorsun?" Bu cevabı verdirenler utansın...

 

Alt 16 Ekim 2008, 21:48   #20
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > E-Kolay.NET / #Help




Deliop denen arkadaşımız demiş.Aress konu ile alakalı konuşmuyor.Konu dışında user düştü vs diyerek konuşuyor demiş..Sunucuyu karalıyor filan demiş..

ßak arkadaşım , öncelikle okuduklarını anlamaya çalış.Her okudugunu kendi kafanda kurdugun dünyaya göre yorumlama..

ßen diyorum user sayısı düştü , kalan userlerin hepsininde komut bilgisi kendilerine yetecek kadar var.Help kanalını kullanmaya şuandaki userlerin çogu gerek duymuyor..

ßunun neresi Help ile alakalı değil , bana bunu bir açıkla.

2 ) Çok meraklı isen , ben sana #Help departmanı hakkında bilgide veririm..

Son olarak şunuda söyleyeyim , biz burda E-kolay.NET hakkında olumsuz eleştiri yapınca sunucuyu karalamış mı oLuyoruz ? Tekrar söylüyorum okuduklarınızı iyi anlayın , kendinizin olması gibi istedigi şekilde yorumlamayın..Ben o sunucuda 4.5 senedir ordayım.Yetki ve/veya mevki peşinde olsaydık , bazı arkadaşlar gibi yalakalık yapardık..

Burda 2'li tartışmaya girmek istemezdim ama mecbur kaldım.Admin arkadaşlar kusura bakmasın..

ßir eleştirimde onlar hakkında olacak.Soruyorum admin arkadaşlara ; Size bilgi vermeyenleri siz neden kaale alıyorsunuz ?

İyi Forumlar..

Kolay Gele..

AreSs !

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, departman, ekolaynet, haftanın, polemiği

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Geveze.org / #Help yaSmin 2013 Yılına ait Polemikler 9 10 Ocak 2014 02:09
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help Kursad 2013 Yılına ait Polemikler 8 03 Nisan 2013 16:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Soyle.Net / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 14 29 Ağustos 2011 16:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Ayna.ORG / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 23 18 Kasım 2010 15:48
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > SohbetLive.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 12 08 Ekim 2010 12:44