IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

6Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 23 Nisan 2009, 00:57   #41
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Constantin ve ekibine başaralır...

___________
No MerCy

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 23 Nisan 2009, 18:26   #42
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Constantin Başarılar helpdepartmanına

 

Alt 23 Nisan 2009, 18:42   #43
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Basarılar .. .

 

Alt 27 Nisan 2009, 04:55   #44
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Daemnia Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Help departmanları polemiğimize, mIRCTr.ORG Help departmanı ile devam ediyoruz.


mIRCTr.ORG Help Departmanını Tanıyalım;

Help Founder : Constantin
HelpSop : MoDeRaToR, Zombie, Zogg, EnZo, SinCe19o7, CeSeT
HelpOp : PartneR, X-ir, ViRuS, daRk, Muratcan, Queen, SoCRaTeS, _CeMrEm_, ThaLia, Sinan, AdmiraL, tuRK_, DeRMaN, D_a_N_G_e_R, [[[Majestik]]]



Yönetim Sistemi

  • Help'e giren kullanıcılar kanalda max. 5 saniye bekletilir ve yardımcı olunur. Eğer çok acemi ise; özelden yardım verilir.
  • Yönetim kesinlikle Help kanalına müdahale etmez, Sunucu sahibi de dahil kesinlikle ekleme, silme yapılmaz.
  • Yönetim kadrosu ve Global kanal dağılımlarında öncelik Help Görevlilerine verilir.
  • Nick kayıt süresi 20 günden az olan kullanıcılar kesinlikle Help yönetiminde bulunamaz.
  • HelpSop'lar, HelpOp'lar arasından seçilirler. Başarılı olan HelpOp'lar Seviye yükseltilerek ödüllendirilirler.
  • H-Bot Constantin tarafından yapılmıştır. Bazı kodlar alıntıdır.. Bilinen H-Bot ile tek benzerliği aynı nick'i taşımasıdır.
  • Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle yasaktır. Sorun çözüldükten sonra kullanıcı kanalda bekleme yapamaz.
  • Genel eğitim haftada bir olmakla beraber her HelpOp'a ayrı ayrı eğitim verilir HelpSop'lar tarafından.
  • H-Bot ve eğitim botu 24 saat online'dır
  • Help kanalında hemen hemen 24 saat görevliler bulunmaktadır.
NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Constantin nickli yetkiliden alınmıştır.

mIRCTr.ORG Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

en son satıra göre bir post atayım

artıları : Admiral , moderator(4 seneye yakındır helperlik yapması ) Queen
eksileri : Help founderin helperlik bilgisi olmadan help founder olması , constantin e başarılar , inşallah kendinden sonra help founder olabilecek bir admin arkadaş bulurlar.

görüşüm : Keşke mIRCTR sunucusunda Help kanalına adminlerin karışmaması
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Help foundersiz kaldığı zamanlar help founder olabilecek Helper arkadaşlara verilebilse , Help bilgisi olmayan hayatında helperlik yapmamış 3 5 gün help kanalında bulunup ben help founder olurum diyebilen ircoplara verilmese ,
yönetimin fazla admine sahip olmaması lazım birde fazla admin olunca help founder olabilecek helper arkadaşa yönetim tarafından : "çok admin var napalım , operler içinden help founder seçilecek" şeklinde bir açıklama yapılmasa.
yarın ertesi gün help founder olabilecek kapasitedeki emektar helperler ayrılınca neden ayrılıyorsunuz diye sorulunca verilebilecek en güzel cevap şudur : helpin h harfini bilmeyen bir oper benim help founderim oldu , benim help founderim bana birşeyler öğretmelidir ve benden bilgisiz bir help founder başımda duracaksa neden ben helperim.

postumda kimseye ters bir cevap yazmadım ve atışmadım.
Helpten biri değilim şu an Robinho ve nickim TechNo belki tanırsın.

 

Alt 27 Nisan 2009, 09:22   #45
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Başarılar mIRCTR Helpteam.

 

Alt 27 Nisan 2009, 19:15   #46
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




9. haftanın Help departmanı polemiği olan mIRCTr.ORG / #Help polemiği sona ermiştir.

Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, departman, haftanin, mirctrorg, polemigi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > mIRCTR.ORG / #Help Gurkan 2013 Yılına ait Polemikler 19 08 Temmuz 2013 21:06
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help Ekin 2013 Yılına ait Polemikler 12 13 Haziran 2013 12:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.ORG / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 13 05 Kasım 2011 23:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 41 22 Ekim 2010 22:41
Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help KartaL 2009 Yılına ait Polemikler 40 14 Eylül 2009 14:29