IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

30Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 21 Ağustos 2012, 20:42   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




HelpKoordinator: Thales (Kustah)
HelpManager: Uranos
HelpMaster: SeNCe
HelpSops:
HelpOps: Grim`Reaper -PrOFeSsIOnaL - Saltanat - ALberTa- Connecting
Helperler: iLayda - Dark - Bahoz - EgoSt - NoRm - MeGaReaCtiOn
Help Stajers: ZeLaL - StiL - BANLI - KaRtaLiZma - ZehiR - KaĞaN - Poseidon - BesiktAsk - EfuLiM - MertMireGiL - AyÇa - SaNeM - Mecnun- Sahra

Chat.Gen.Tr Help Departmanı Görev Dağılımı :


Help kordinator:Thales (Kustah)
Yardımcısı: SeNCe
Eğitim Genel sorumlu: SeNCe
Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: ALberTa , Saltanat
Yardımcı: NoRm
Bot sorumlusu: Thales (Kustah) , SeNCe

Chat.Gen.Tr Help Departmanı Kanalları :

#Help - Komut yardım kanalı
#HelpTeam - Kullanıcı eğitim kanalı
#Sınav - Helper adayları sınav kanalı
#Helpers - Help Komitesi Üyeleri Kanalı
#Helpsops - Help Op , Sop ve Founderin bulunduğu kanaldır
#Egitim - C-Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanal

ChatgenTr Help departmanı nasıl yönetiliyor ?


#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yapsada - 5/5 yapsada help
  • Departmanına (%) olarak eklenirler.
  • Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
  • Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar yetiştirmekte ve tercih etmekteyiz.
  • Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi olmamıştır olmayacaktır. Her zaman çalışma, azim ve sadakatte iddalı olmayı tercih ettik ve edecegizde.
ChatgenTr Help Departmanı Sistematik Şeması
  • Helper Aday / Halfop: 40
  • Helper / Helper: 50
  • HelperAop / HelpOp: 75
  • HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 99
  • HelpMaster& / HelpSuccessor: 500
  • HelpManager& / HelpSuccessor: 999

Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

HelperAop / Helper: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsecure rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

HelpSop& / HelpSop/HelpProtect: Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager'lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup.
Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler.

HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Eğitim komitesi sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak HelpSop'ları komite için hazırlarlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer.[/center]

Yukarida verilen bilgilerin tümü SenCe nickli arkadaşimizdan alinmiştir. Başta IRCForumlari.Net adina teşekkürlerimi sunuyor kendisine ve departmandaki arkadaşlarina çalişmalarinda başarilar diliyorum.

 

Alt 21 Ağustos 2012, 20:51   #2
Çevrimdışı
✩ 별이 지고 있나 봐 ✩
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Kadrodaki arkadaşları tanımasam da, geniş bir help ailesine benziyor.
Umarım iyi işler yaparak, forumumuzda gündeme gelirler. Bizler de takdir ederiz. Artık farklı kadroların help dünyasında adından söz ettirmesi, help adına güzel işlerin yapılması ve yeni yüzlerin bu forumda kendilerini göstermeleri gerekiyor diye düşünüyorum. Başarılar diliyorum bu ekibe.

__________________
사랑하라, 한 번도 상처받 않은 것처럼

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 21 Ağustos 2012, 22:02   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Başarılar Halil güzel ilerlemeler kaydediyorsun. Başarılar.

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 

Alt 22 Ağustos 2012, 01:28   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Help kadromuzu çalışmalarında destekliyor ve başarılarının devamını diliyorum.
Dikkatimi çeken bir şey var Help'e Bayanların ilgisinin artmış olması ve helpstajyer kadrolarında bol miktarda bayan arkadaşların olması bu beni sevindirdi açıkçası
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 22 Ağustos 2012, 02:47   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Geniş bir help kadrosuna benziyor, bu zamanda bu kadar helperi bir araya getirmek son derece zorlaştı. Başarılar dilerim.

 

Alt 22 Ağustos 2012, 09:29   #6
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Uzunca bir donem portal departmanında yer aldım .. Keyifli ortamını kaybetmemistir diye dusunuyorum .. Ki zaten kendileri ile uzun sure calıstıgım isimler hala mevcut .. Eski isimleri gormek cok gusel .. Tebrikler Halil ve ayrıca tebrikler Uranos .. Departmanınıs icin bol sans ve keyifli calısmalar dilerim ..

__________________
En büyük kavgalarımız dudaklarımız arasında olsun; hatta birbirine girsinler, ayırırsam ş*refsizim !
 

Alt 23 Ağustos 2012, 15:06   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Bir dönem içinde bulunduğum ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], kernekli(sinan) gibi dostlar edindiğim güzel bir yerdi umarım aynı çizginizde devam edersiniz başarılar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ...

 

Alt 23 Ağustos 2012, 23:04   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Zamanında beraber çalıştığım bir kişi, @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] iyidir kalitelidir. Yolunuz açık olsun..

 

Alt 23 Ağustos 2012, 23:14   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Kadro baya kalabalık Help IRCd nin Kalbidir Kalbe iyi bakın
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)
Bazılarını tanırım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kaliteli ve hoş insanlar Başarılar dilerim

 

Alt 24 Ağustos 2012, 17:00   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




Uzun süre aralarında bulundugum, artık inzivaya cekilme zamanı geldiğinden aralarından ayrıldıgım bir departmandır. Sadece bilgi olarak değil, Arkadaslık olarakta süper bir ortama sahipler. Thales (Kustah) gerek bilgisi, gerek insanlığıyla orada kendini kanıtlamış ve Sunucu Sahipleri tarafından hakkının verildiği bir kişidir. Güzel 1 ortam, bilgili kişiler daha ne olsun ki ? Bana birçok arkadaslıklar kazandıran (Basta Hegemonya olmak üzere.. ) Chat.Gen.Tr ailesi Teşekkürler sizlere. İnş. başarılı olursun demeyeceğim Thales sen ve ekibin zaten başarılısınız. Kolay gelsin. Saygılar.. ( kernekLi )

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 8, chatgentr, departman, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help Ekin 2013 Yılına ait Polemikler 12 13 Haziran 2013 12:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help Kursad 2013 Yılına ait Polemikler 8 03 Nisan 2013 16:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Soyle.NET #HELP Juventus 2012 Yılına ait Polemikler 10 15 Ocak 2013 23:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 18 21 Ekim 2011 16:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Com.TR / #Help huLk 2011 Yılına ait Polemikler 28 28 Haziran 2011 16:04