IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




23Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 03 Şubat 2016, 16:34   #1
Çevrimdışı
KuL
KuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu


sohbet



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Genel Sorumlu: dELi

#Help Departmanlar ve Master Sorumlusu: Black
#Help/#Helpers Sorumlusu: Black
Eğitim Sorumlusu: Kokteyl
Sınav Sorumlusu: Ra

Help Departmanı Nasıl Yönetiliyor ?

#HelpMaster departmanında görev alan HelpAsistan, Helpsop, HelpMaster, HelpManager ve HelpFounder tarafından en doğru kararı almak için, kendi aralarında istişare ederek, uygun görülen kararlar doğrultusunda tamamen Demokratik bir şekilde yönetilmektedir.

Level ve yetki dağılımı

HelpStajyer => #Help kanalında seviyesi; 2-3

Helper => #Help kanalında seviyesi; 3-5

Kıdemli Helper => #Helpers kanalında seviyesi; 5-10

HelpSop Adayı => #Helpers kanalında seviyesi; 10-15 ve #Helpmaster üst yonetim hakkı.

HelpSop => #Helpers kanalında seviyesi; 15-30 ve #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpMaster => #Helpers kanalında seviyesi; 30 ve üzeri ile #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpManager => #Help departmanı seviyesi; Help Founder tarafından atanır. #Helpmaster üst yönetim sorumlusu.

Helpstajyer => Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör’ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

Helper => Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpasistan rütbesine yükselmek ve helpstajyerlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

Kıdemli Helper => Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek helpstajyerler ve helperları en iyi şekilde yönlendirmek başlıca görevleri arasındadır. Helperler arasından bireysel eğitim komitesine seçilen yetkililer bu birime bağlı olarak #Helpteam kanalında kullanıcılara, gerekli eğitimi verirler. Sürekli araştırmalar yapıp kendilerini geliştirirler ve öğrendikleri bilgileri helperlar ile paylaşırlar.

HelpSop Adayı => Help departmanına bağlı tüm kanallarda ve server genelinde helperları gözlemlemek, Belirli aralıklarla helperlerin idle sürelerini kontrol ederek kural limiti aşılmışsa Away konusunda uyarı yaparlar. #Helpteam kanalında Helperlerin eksik konuları ile birebir ilginmeli ve gerekli eğitimi vermelidir. Ayrıca bütün HelpSop Adayları günde en az 1 eğitim verip ve voice listesinde üst sıralarda yer alması başlıca görevlerindendir.

HelpSop => Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpsop adayları, kıdemli helperler ve helperler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager’lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Eğitim ve Sınav birimleri sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak Kıdemli Helper ve Help Sop Adaylarını komite için hazırlarlar. Help üst yönetim üyesi olduklarının bilincinde olup bu rütbeye yakışır şekilde davranırlar. HelpSop rütbesinde yer alan kişiler eğitim birimini yakından takip edip, eğitim sorumlusu olan üstüne her konuda yardımcı olmak zorundadırlar. Öğrenci gözetmeksizin online olduğu süre içinde öğrencilere egitim verip ve onlarla ilgilenmekle yükümlüdürler. Ayrıca her HelpSop voice listesinde yer alıp kendini #help kanallarında göstermek zorundadırlar.

HelpMaster => Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer. HelpMaster rütbesinde yer alan kişiler; Helpstajyer, Helper, HelpSop Adayı ve HelpSopları gözetleyerek onların gelişiminde yardımcı olurlar. Terfi edecek kişileri gözetleyip seçtikten sonra HelpManager ile istişare ederek oylamaya sunarlar. Yapılan oylama sonunda gözetlenen kişiler uygun görüldüğü takdirde yetkilendirirler. Ayrıca bütün HelpMasterler eğitim ve sınav biriminde yer alıp, günlük düzenli olarak eğitim vermek zorundadırlar. Voice listesinde bütün help kadrosunun adını görmek, gözetlemek ve listede adlarının olması başlıca görevlerindendir.

HelpManager => Help departmanının geneli ve Help üst yönetimini üyelerinden sorumludur. Departman hakkında alınacak kararlar, üst yönetim üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçirmek için çalışır. HelpManager’in aldığı bütün kararlar HelpFounder niteliğini taşıyıp verdiği yükümlülükleri uygulamak üst yönetim üyelerinin görevidir.

Not: İlgisiz helperları gözetleyip performansını attırmak ve onlara gereken desteği çıkmak, yeni helperlar bulup departmana kazandırmak bütün üst yönetim üyelerinin başlıca sorumluluğudur. Ayrıca voice verme, hal ve hareketleri ve konuşma tarzıyla üst yönetim üyeleri bütün helperlara örnek olmak zorundadırlar.

Help departmanı yönetim şekli demokrasidir ve 1 helpmanager, 1 helpmaster , 2 helpsop ve 3 HelpSop adayı olmak üzere founder hariç toplam 7 kişinin koordineli çalışması ile yönetilmektedir. Help departmanı üst yönetim aşağıdaki gibidir;

1– Black (HelpManager)
2– KokteyL (HelpMaster)
3– Ra , AmcaBey , Stskeep (HelpAsistan)


Sohbet.Net help departmanında üst düzey bir karar alınacağı zaman, yukarıda gösterilen kurulun çoğunluğu gerekmektedir. Help Founder’in görevi kurulun objektif ve doğru kararlar vermesini sağlamak/denetmektir. Aykırı durumlarda Help Founder‘in, kurulun aldığı kararları veto hakkı bulunmaktadır. Bakanlar kurulu-cumhurbaşkanı arasındaki karar sunum onay/red durumuna paralel bir sistemdir.

Departman Kanalları

#Help: IRC-d(Unreal3.2.8.1. SohbetNet edition) ve Services(ircservices-5.0.63 SohbetNet edition) resmi yardım kanalı.
#Helpers: Departman bireylerinin sohbeti ve yardımlaşmasına olanak sağlayan kanal.
#HelpSinav: Belirli periyotlar ile koordine edilen genel helper seçme sınavları ve uygun görüldüğü zamanlarda kişisel helper seçme sınavlarının uygulandığı kanal.
#HelpEgitim: Genel IRC-d/SVS eğitimlerinin verildiği ve IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botunun aktif olduğu kanal.
#HelpTeam: Bireysel helper yetiştirme kanalı.
#HelpStaff: Eğitmen statüsünde bulunan görevlilerin sohbeti, yardımlaşması ve koordineli olarak çalışması için kurulmuş kanal.
#HelpMaster: HelpSop adayı ve daha üst statüde bulunan yardım birimi üst görevlilerinin bulunduğu, ekip üst yönetim kanalı.
#mIRCHelp: mIRC/Scripting konularında yardım verilen kanal.
#mIRC: Help departmanın kendi aralarında ve kullanıcılarla sohbet edebileceği genel sohbet kanalı.

Departman Botları

Help: Dedicated tarafından hazırlanan ek olarak yönetim ve kontrol sistemi entegre edilmiş genel yönetim botu.
HelpEgitim: IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botu.
Egitim: Gelişmiş özelliklere sahip genel/bireysel eğitim botu.

Help Departmanı Web ve E-Posta Adresleri

Web Sitesi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
E-Posta: dELi@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...].net

Sohbet.Net Help departmanının misyon edindiği değerler, aşağıda 5 ana başlık altında sıralanmıştır:

Kullanıcılara en hızlı ve en doğru yardımı vermek
Her zaman yaptığı yada yapacağı yenilikler ile ilgi odağı ve en iyi departman olmak
Kendi bünyesindeki eğitim alt departmanı ile en iyi yardım görevlilerini yetiştirmek
Sunucu üst yönetiminde görev alacak (IRCOp/Admin) kişileri yetiştirmek
Vizyonumuz ise her ne olursa olsun misyonlarımıza bağlı kalmaktır.

Yardımcı Sorumlu terfileri, ilgili birim sorumlularının kriter ve gözlemleri doğrultusunda önerisini üst kurula sunması halinde gerçekleşmektedir.

Bunun haricinde help departmanı görevlileri eğitmenler ve eğitmen olmayanlar olmak üzere iki ana gruba ayrılmışlardır.

Eğitmenler için level değerlendirilmesi;

* #Help kanalında verilen voice sayısı (%20)
* #Help kanalında kazandığı vpuan (%15)
* Online süresi (%25)
* Verdiği eğitim sayısı (%40)

kriterlerinde yapılmaktadır.

Eğitmen olmayanlar için level değerlendirilmesi;

* #Help kanalında verilen voice sayısı (%35)
* #Help kanalında kazandığı vpuan (%35)
* Online süresi (%30)

kriterlerinde yapılmaktadır.

Ödüllendirme Sistemi

Haftanın Helperi
Help sistem botu ve Help üst yönetimi tarafından yukarıdaki kriterler, her helper için ayrı olarak parantez içerisinde verilen yüzde değerleri kapsamında kayıt altına alınmakta; her hafta sonunda tüm helperler için genel bir puan tablosu elde edilmektedir. Hafta sonunda bu puan tablosunun zirvesindeki helper, 1 hafta süre ile Tüm global kanallarda karşılama mesajı ve voice(+) ayrıca +q flagı gibi çeşitli ayrıcalıklarla ile ödüllendirilmektedir.

Başarılı helperlere Global kanal ödülü projesi
-Help kanalında kendini ispat etmiş karşılık beklemeden emek veren arkadaşlara global kanal founderliği verilmektedir.

Şuan helperlere verilen kanallar aşağıdaki gibidir.

#Zurna – #istanbul – #izmir – #Bursa – #Geyik – #Kelime

Şartlar ;
* #help kanalı içerisindeki performansı. ( voice verme ve kullanıcı iletişimleri. )
* #helpteam kanal içerisindeki performansı. ( eğitim verme veya eğitim alarak kendisini geliştirme. )
* Online süresi ve help kanalında bulunma süresi.
* Global ve özel kanallardaki izlenimler. ( sunucu genelindeki tavırlar ve hareketleri. )
* Kişiliği ile örnek teşkil edecek düzeyde olmak.
* Bu projede zaman kısıtlaması yoktur. Kanal layıkı ile yonetildiği sürece helper arkadaşta kalıcı olacaktır.

Oper projesi
#Help Departmanında kendini ispat etmiş başarı ve tecrübeli help üst yöneticileri sunucu yonetimininde onayı ile oper olarak eklenmektedir. Öncesinde aylık olarak başarılı helperlere bu ödülü veriyorduk. Yeni yönetim kararı ile bu ödul kalıcı olarak Help Manager seçilen arkadaşlara verilecektir.
Şuanda bu ödülü kullanan HelpManagerimiz : Black

Ayrıca Managerin dışında sunucuya olumlu yonde katkı sağlayan kişilerede Oper ödülü verilmektedir.
Son 1 yıl içerisinde oper ödülü alan Helperlerimiz.
-Legend, -dELi,-Black,-Vodqa,-oFLidu
Ayrıca Sunucu genel sorumlu yardımcısı Hero Nickli Network Adminimiz de Help departmanından terfi etmişstir.

Bilgi:V PUAN; departmanımızda kanala yardım için giren kullanıcıya “online yardım veren her helpere” verilen puan sistemidir.

Bilgi: Departmanımızda şu an için herhangi bir genel helper seçme sınavı planlaması yoktur. Kişisel helper seçme sınavları ise, online sınav sorumlularımız tarafından #HelpSinav kanalında gün içinde devam etmektedir.

Sohbet.NET Help Departmani Hakkinda Detayli ve Fazla Bilgi icin alt Bölümde bulunan Resme tiklayabilirsiniz.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Genel Sorumlu: dELi

#Help Departmanlar ve Master Sorumlusu: Black
#Help/#Helpers Sorumlusu: Black
Eğitim Sorumlusu: Kokteyl
Sınav Sorumlusu: Ra

Help Departmanı Nasıl Yönetiliyor ?

#HelpMaster departmanında görev alan HelpAsistan, Helpsop, HelpMaster, HelpManager ve HelpFounder tarafından en doğru kararı almak için, kendi aralarında istişare ederek, uygun görülen kararlar doğrultusunda tamamen Demokratik bir şekilde yönetilmektedir.

Level ve yetki dağılımı

HelpStajyer => #Help kanalında seviyesi; 2-3

Helper => #Help kanalında seviyesi; 3-5

Kıdemli Helper => #Helpers kanalında seviyesi; 5-10

HelpSop Adayı => #Helpers kanalında seviyesi; 10-15 ve #Helpmaster üst yonetim hakkı.

HelpSop => #Helpers kanalında seviyesi; 15-30 ve #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpMaster => #Helpers kanalında seviyesi; 30 ve üzeri ile #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpManager => #Help departmanı seviyesi; Help Founder tarafından atanır. #Helpmaster üst yönetim sorumlusu.

Helpstajyer => Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör’ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

Helper => Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpasistan rütbesine yükselmek ve helpstajyerlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

Kıdemli Helper => Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek helpstajyerler ve helperları en iyi şekilde yönlendirmek başlıca görevleri arasındadır. Helperler arasından bireysel eğitim komitesine seçilen yetkililer bu birime bağlı olarak #Helpteam kanalında kullanıcılara, gerekli eğitimi verirler. Sürekli araştırmalar yapıp kendilerini geliştirirler ve öğrendikleri bilgileri helperlar ile paylaşırlar.

HelpSop Adayı => Help departmanına bağlı tüm kanallarda ve server genelinde helperları gözlemlemek, Belirli aralıklarla helperlerin idle sürelerini kontrol ederek kural limiti aşılmışsa Away konusunda uyarı yaparlar. #Helpteam kanalında Helperlerin eksik konuları ile birebir ilginmeli ve gerekli eğitimi vermelidir. Ayrıca bütün HelpSop Adayları günde en az 1 eğitim verip ve voice listesinde üst sıralarda yer alması başlıca görevlerindendir.

HelpSop => Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpsop adayları, kıdemli helperler ve helperler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager’lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Eğitim ve Sınav birimleri sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak Kıdemli Helper ve Help Sop Adaylarını komite için hazırlarlar. Help üst yönetim üyesi olduklarının bilincinde olup bu rütbeye yakışır şekilde davranırlar. HelpSop rütbesinde yer alan kişiler eğitim birimini yakından takip edip, eğitim sorumlusu olan üstüne her konuda yardımcı olmak zorundadırlar. Öğrenci gözetmeksizin online olduğu süre içinde öğrencilere egitim verip ve onlarla ilgilenmekle yükümlüdürler. Ayrıca her HelpSop voice listesinde yer alıp kendini #help kanallarında göstermek zorundadırlar.

HelpMaster => Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer. HelpMaster rütbesinde yer alan kişiler; Helpstajyer, Helper, HelpSop Adayı ve HelpSopları gözetleyerek onların gelişiminde yardımcı olurlar. Terfi edecek kişileri gözetleyip seçtikten sonra HelpManager ile istişare ederek oylamaya sunarlar. Yapılan oylama sonunda gözetlenen kişiler uygun görüldüğü takdirde yetkilendirirler. Ayrıca bütün HelpMasterler eğitim ve sınav biriminde yer alıp, günlük düzenli olarak eğitim vermek zorundadırlar. Voice listesinde bütün help kadrosunun adını görmek, gözetlemek ve listede adlarının olması başlıca görevlerindendir.

HelpManager => Help departmanının geneli ve Help üst yönetimini üyelerinden sorumludur. Departman hakkında alınacak kararlar, üst yönetim üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçirmek için çalışır. HelpManager’in aldığı bütün kararlar HelpFounder niteliğini taşıyıp verdiği yükümlülükleri uygulamak üst yönetim üyelerinin görevidir.

Not: İlgisiz helperları gözetleyip performansını attırmak ve onlara gereken desteği çıkmak, yeni helperlar bulup departmana kazandırmak bütün üst yönetim üyelerinin başlıca sorumluluğudur. Ayrıca voice verme, hal ve hareketleri ve konuşma tarzıyla üst yönetim üyeleri bütün helperlara örnek olmak zorundadırlar.

Help departmanı yönetim şekli demokrasidir ve 1 helpmanager, 1 helpmaster , 2 helpsop ve 3 HelpSop adayı olmak üzere founder hariç toplam 7 kişinin koordineli çalışması ile yönetilmektedir. Help departmanı üst yönetim aşağıdaki gibidir;

1– Black (HelpManager)
2– KokteyL (HelpMaster)
3– Ra , AmcaBey , Stskeep (HelpAsistan)


Sohbet.Net help departmanında üst düzey bir karar alınacağı zaman, yukarıda gösterilen kurulun çoğunluğu gerekmektedir. Help Founder’in görevi kurulun objektif ve doğru kararlar vermesini sağlamak/denetmektir. Aykırı durumlarda Help Founder‘in, kurulun aldığı kararları veto hakkı bulunmaktadır. Bakanlar kurulu-cumhurbaşkanı arasındaki karar sunum onay/red durumuna paralel bir sistemdir.

Departman Kanalları

#Help: IRC-d(Unreal3.2.8.1. SohbetNet edition) ve Services(ircservices-5.0.63 SohbetNet edition) resmi yardım kanalı.
#Helpers: Departman bireylerinin sohbeti ve yardımlaşmasına olanak sağlayan kanal.
#HelpSinav: Belirli periyotlar ile koordine edilen genel helper seçme sınavları ve uygun görüldüğü zamanlarda kişisel helper seçme sınavlarının uygulandığı kanal.
#HelpEgitim: Genel IRC-d/SVS eğitimlerinin verildiği ve IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botunun aktif olduğu kanal.
#HelpTeam: Bireysel helper yetiştirme kanalı.
#HelpStaff: Eğitmen statüsünde bulunan görevlilerin sohbeti, yardımlaşması ve koordineli olarak çalışması için kurulmuş kanal.
#HelpMaster: HelpSop adayı ve daha üst statüde bulunan yardım birimi üst görevlilerinin bulunduğu, ekip üst yönetim kanalı.
#mIRCHelp: mIRC/Scripting konularında yardım verilen kanal.
#mIRC: Help departmanın kendi aralarında ve kullanıcılarla sohbet edebileceği genel sohbet kanalı.

Departman Botları

Help: Dedicated tarafından hazırlanan ek olarak yönetim ve kontrol sistemi entegre edilmiş genel yönetim botu.
HelpEgitim: IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botu.
Egitim: Gelişmiş özelliklere sahip genel/bireysel eğitim botu.

Help Departmanı Web ve E-Posta Adresleri

Web Sitesi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
E-Posta: dELi@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...].net

Sohbet.Net Help departmanının misyon edindiği değerler, aşağıda 5 ana başlık altında sıralanmıştır:

Kullanıcılara en hızlı ve en doğru yardımı vermek
Her zaman yaptığı yada yapacağı yenilikler ile ilgi odağı ve en iyi departman olmak
Kendi bünyesindeki eğitim alt departmanı ile en iyi yardım görevlilerini yetiştirmek
Sunucu üst yönetiminde görev alacak (IRCOp/Admin) kişileri yetiştirmek
Vizyonumuz ise her ne olursa olsun misyonlarımıza bağlı kalmaktır.

Yardımcı Sorumlu terfileri, ilgili birim sorumlularının kriter ve gözlemleri doğrultusunda önerisini üst kurula sunması halinde gerçekleşmektedir.

Bunun haricinde help departmanı görevlileri eğitmenler ve eğitmen olmayanlar olmak üzere iki ana gruba ayrılmışlardır.

Eğitmenler için level değerlendirilmesi;

* #Help kanalında verilen voice sayısı (%20)
* #Help kanalında kazandığı vpuan (%15)
* Online süresi (%25)
* Verdiği eğitim sayısı (%40)

kriterlerinde yapılmaktadır.

Eğitmen olmayanlar için level değerlendirilmesi;

* #Help kanalında verilen voice sayısı (%35)
* #Help kanalında kazandığı vpuan (%35)
* Online süresi (%30)

kriterlerinde yapılmaktadır.

Ödüllendirme Sistemi

Haftanın Helperi
Help sistem botu ve Help üst yönetimi tarafından yukarıdaki kriterler, her helper için ayrı olarak parantez içerisinde verilen yüzde değerleri kapsamında kayıt altına alınmakta; her hafta sonunda tüm helperler için genel bir puan tablosu elde edilmektedir. Hafta sonunda bu puan tablosunun zirvesindeki helper, 1 hafta süre ile Tüm global kanallarda karşılama mesajı ve voice(+) ayrıca +q flagı gibi çeşitli ayrıcalıklarla ile ödüllendirilmektedir.

Başarılı helperlere Global kanal ödülü projesi
-Help kanalında kendini ispat etmiş karşılık beklemeden emek veren arkadaşlara global kanal founderliği verilmektedir.

Şuan helperlere verilen kanallar aşağıdaki gibidir.

#Zurna – #istanbul – #izmir – #Bursa – #Geyik – #Kelime

Şartlar ;
* #help kanalı içerisindeki performansı. ( voice verme ve kullanıcı iletişimleri. )
* #helpteam kanal içerisindeki performansı. ( eğitim verme veya eğitim alarak kendisini geliştirme. )
* Online süresi ve help kanalında bulunma süresi.
* Global ve özel kanallardaki izlenimler. ( sunucu genelindeki tavırlar ve hareketleri. )
* Kişiliği ile örnek teşkil edecek düzeyde olmak.
* Bu projede zaman kısıtlaması yoktur. Kanal layıkı ile yonetildiği sürece helper arkadaşta kalıcı olacaktır.

Oper projesi
#Help Departmanında kendini ispat etmiş başarı ve tecrübeli help üst yöneticileri sunucu yonetimininde onayı ile oper olarak eklenmektedir. Öncesinde aylık olarak başarılı helperlere bu ödülü veriyorduk. Yeni yönetim kararı ile bu ödul kalıcı olarak Help Manager seçilen arkadaşlara verilecektir.
Şuanda bu ödülü kullanan HelpManagerimiz : Black

Ayrıca Managerin dışında sunucuya olumlu yonde katkı sağlayan kişilerede Oper ödülü verilmektedir.
Son 1 yıl içerisinde oper ödülü alan Helperlerimiz.
-Legend, -dELi,-Black,-Vodqa,-oFLidu
Ayrıca Sunucu genel sorumlu yardımcısı Hero Nickli Network Adminimiz de Help departmanından terfi etmişstir.

Bilgi:V PUAN; departmanımızda kanala yardım için giren kullanıcıya “online yardım veren her helpere” verilen puan sistemidir.

Bilgi: Departmanımızda şu an için herhangi bir genel helper seçme sınavı planlaması yoktur. Kişisel helper seçme sınavları ise, online sınav sorumlularımız tarafından #HelpSinav kanalında gün içinde devam etmektedir.

Sohbet.NET Help Departmani Hakkinda Detayli ve Fazla Bilgi icin alt Bölümde bulunan Resme tiklayabilirsiniz.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 03 Şubat 2016, 16:38   #2
Çevrimdışı
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Logo super

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] basarılar diliyorum guzel bir sistem ve ekip kurmussunuz

 

Alt 03 Şubat 2016, 19:06   #3
Çevrimdışı
Xr
Xr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Çok iyi günlerim geçti burada @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sana ve ekibine başarılar diliyorum kanka.

 

Alt 03 Şubat 2016, 19:18   #4
Çevrimdışı
She
She - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




İstikrarli bi kadro, başarilar.

 

Alt 03 Şubat 2016, 20:31   #5
Çevrimdışı
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




başarılar deli bey

__________________
yokuz
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 03 Şubat 2016, 23:44   #6
Çevrimiçi
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Allah hepsinin gonlune gore versin, basarilar Engin ve Sohbet.Net #help ailesine.

 

Alt 04 Şubat 2016, 11:05   #7
Çevrimdışı
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Basarilar dilerim guzel ekip calismistim kendileri ile basarili olacaklarina inaniyorum

Soylemeden de gecemiycem LOGO guzelmis
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Sana bu satırı bir hastanenin morgundan yazıyorum. 'La vie en rose'
çalıyor. Beni terk ettiğini hatırlıyorum, bütün cesetler yas tutuyor..
 

Alt 04 Şubat 2016, 12:10   #8
Çevrimdışı
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Hersey güzel de Help kadrosu neden yok sadece yetkililer bahsediliyor @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

 

Alt 04 Şubat 2016, 17:55   #9
Çevrimiçi
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




başarılar..

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 07 Şubat 2016, 20:58   #10
Çevrimdışı
Cevap: Sohbet.Net / #Help - Şubat Ayının Polemik Konusu




Başarılar Sohbet.Net #Help takımı

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
2016 help, deli, help sohbet, helpers, polemik, sohbet.net

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
DALnet - Şubat Ayının Polemik Konusu KuL 2016 Polemikleri 24 05 Mart 2016 00:03
TRSohbet.Com / #Help - Ocak Ayının Polemik Konusu Slipknot 2016 Yılına ait Polemikler 9 03 Şubat 2016 16:34
TRChat.Com - Ocak Ayının Polemik Konusu KuL 2016 Polemikleri 29 31 Ocak 2016 23:59
Şubat Ayının Zam Şampiyonu Rhytia Haber Arşivi 1 05 Mart 2014 20:40
Aysun siyasete polemik konusu oldu Feronia Haber Arşivi 0 01 Ekim 2010 11:58