IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




6Beğeni(ler)
  • 1 Post By Wes_BorLand
  • 1 Post By WaLek
  • 1 Post By Wes_BorLand
  • 1 Post By Wes_BorLand
  • 1 Post By WaLek
  • 1 Post By Wes_BorLand

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Eylül 2013, 12:54   #1
Çevrimdışı
Google Adsense Türkiye'de TL Oldu


-- Sponsor Baglantı --


Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz üzere Google Dolar ( $ ) üzerinden işlem yapmakta idi, bugünden itibaren artık her ülkeye kendi para birimi ile hizmet vermeye devam edecekler.

Adsense hesaplarınıza giriş yaptığınızda TL ibaresini gördüğünüzde şaşırmayın bu sadece size özel bir durum değil tüm Türkiye'de bu şekilde olacak.

Merak edebileceğiniz birkaç soruyu da yanıtlayayım.
  • Aylık Ödeme eşiği eskiden 100$ idi yeni güncelleme ile bu eşik 200 TL ye çekildi. (İlerleyen dönemlerde 100 TL yapılabilir öyle bir düşünce varmış)
  • Örneğin 0.7 $ TBM oranları yaklaşık olarak 1.3 TL civarında olacak ve bu konudaki düzenlemeler halen devam ediyor.

Not: Biraz üzücü olacak fakat vergide getirebilirler.

Artık biraz zor ama herkese bol kazançlar..
Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz üzere Google Dolar ( $ ) üzerinden işlem yapmakta idi, bugünden itibaren artık her ülkeye kendi para birimi ile hizmet vermeye devam edecekler.

Adsense hesaplarınıza giriş yaptığınızda TL ibaresini gördüğünüzde şaşırmayın bu sadece size özel bir durum değil tüm Türkiye'de bu şekilde olacak.

Merak edebileceğiniz birkaç soruyu da yanıtlayayım.
  • Aylık Ödeme eşiği eskiden 100$ idi yeni güncelleme ile bu eşik 200 TL ye çekildi. (İlerleyen dönemlerde 100 TL yapılabilir öyle bir düşünce varmış)
  • Örneğin 0.7 $ TBM oranları yaklaşık olarak 1.3 TL civarında olacak ve bu konudaki düzenlemeler halen devam ediyor.

Not: Biraz üzücü olacak fakat vergide getirebilirler.

Artık biraz zor ama herkese bol kazançlar..
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 28 Eylül 2013, 15:42   #2
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




wayyyy tesekkurler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 2013 yıLında google da KokLu degisikLikler gorduk zaten bunun en buyugunu Dun GooGLe KokLu degisimi ile gorduk 15. yıL Donumune ozeL oLarak PR vss bi yana biLinmeyen degismis politikalarınıda beklıyoruz : ) Hepımıze HayırLısı ..

  Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Eylül 2013, 16:30   #3
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




2013 yılı içerisinde bir çok değişikliğe imza attılar onlardan sonuncusu ise " hummingbird " yani sinekkuşu isimli algoritmaları oldu.

Bu algoritma ile anahtar kelime aramaları yerine karışık arama modülünü getirme düşüncesindeler yani kullanıcı ne yazmak isterse ona uygun arama sonuçlarını karşısında bulacak. Bir nevi google artık kullanıcısını farklı platformlara kaçırmak istemiyor buna örnek: vikipedi mesela.

Bakalım ilerleyen günlerde daha neler göreceğiz..

  Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Eylül 2013, 21:31   #4
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




Merhaba ama soyle bısey var yani kullanıcı ne yazmak isterse ona uygun arama deniLdiginde zaten Site ici anahtar keLımelere girmiyormu
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
GoogLe in isine akıL sır ermezde Seo BackLink ve Tanıtım yazıLarıyLa bosuna mı ugrasıcaz Sence artık .. Sen bi Webmaster + Coder oLarak ne dusunuyorsun sence ? GoogLe ne getirir bize ..

  Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Eylül 2013, 22:12   #5
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




WaLek Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Merhaba ama soyle bısey var yani kullanıcı ne yazmak isterse ona uygun arama deniLdiginde zaten Site ici anahtar keLımelere girmiyormu
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
GoogLe in isine akıL sır ermezde Seo BackLink ve Tanıtım yazıLarıyLa bosuna mı ugrasıcaz Sence artık .. Sen bi Webmaster + Coder oLarak ne dusunuyorsun sence ? GoogLe ne getirir bize ..

Estf ben ne webmaster'ım ne de coder sadece kendi halinde web ve irc i hobi edinmiş biriyim, kendime yetecek kadar bilgim vardır ; )

Sorularınıza gelecek olursak, şöyle düşünün mesela siteniz sohbet sitesi hangi anahtar kelimelerde sitenizi yükseltmek istersiniz?
  • Sohbet
  • Chat
  • Sohbet Odaları
  • Chat Siteleri

vs vs olacaktır değil mi ve metalarınızı desc'lerinizi bu kelimeler eşiğinde genişletirsiniz.

Google'a girip " Ben sohbet edicem! " yazan bir kullanıcı " sohbet " aramasında 1. 2. 3. vs sırada olan siteyi karşısında bulmaz veya " sohbet nedir " diye yazan kullanıcıda bulmaz. Hatta karşılarına sohbet sitesi olmayan bir site bile çıkabilir, işte google bunun önüne geçmek istiyor yani kullanıcı doğru yazmasa da istediği yere gidebilsin mantığındalar. Anahtar kelimeler yine kullanılacaktır fakat eskisi kadar önemli olmayacaklar ve biz seo ile ilgilenen kişiler kullanıcının google a ne yazıp arama yapacağını kestiremeyiz hatta Türk milleti olduğumuz için kim bilir neler yazan vardır diye düşünmeden edemiyorum : ) Bu durumun önüne geçmek için Analytics e de ayar çektiler anahtar kelimeleri gizlediler " not provided " olarak görünecek artık.

Backlink konusuna gelecek olursak backlink asla bitmez, ölmez sadece kullanım şekli değişir mesela bundan baya süre öncesinde nofollow tabirimiz yoktu şuan dofollow ve nofollow diye ayırımlar yapıyoruz. Yani demek istediğim backlink google'ın istediği şekilde hep olacak.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Eylül 2013, 22:29   #6
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




Zaman ayırıp yazdıgın ıcın gercekten cok cok tesekkur ederim .. Umarım dedigim gibi HEPIMIZ ıcın hayırLısı oLuR.. ama en begendıgım yazındakı Gercekci Tabirin Anahtar kelimeler yine kullanılacaktır fakat eskisi kadar önemli olmayacaklar ve biz seo ile ilgilenen kişiler kullanıcının google a ne yazıp arama yapacağını kestiremeyiz hatta Türk milleti olduğumuz için kim bilir neler yazan vardır diye düşünmeden edemiyorum : ) kısmıydı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
neye, nasıL, neden, ne sekılde, ne ıcın, ne gibi, nasıL, ve daha bır cok soruyu GooGLe Sorduracak sanırım bize.. : ) Bu arada TEMA calısmaların ara verdın sanırsam : )

  Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Eylül 2013, 22:51   #7
Çevrimdışı
Cevap: Google Adsense Türkiye'de TL Oldu




Asıl ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için. Tema konusunda haklısınız işlerimin yoğunluğu nedeniyle bayadır o tarz işlere zaman ayıramıyorum.

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
adsense, google, oldu, tl, türkiyede

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Google AdSense Nedir? SeckiN Google Admob ve Adsense 0 19 Haziran 2013 12:26
Google Adsense Rezilliği DoStNaMe Arama Motorları Haberleri 27 22 Mayıs 2012 18:34
google adsense ? Mafya84 Google Admob ve Adsense 4 25 Haziran 2009 19:42
Google Adsense Dilsiz Google Admob ve Adsense 0 20 Temmuz 2008 16:24