IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




49Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 29 Temmuz 2018, 16:24   #1
Çevrimdışı
Zurna.NET -Help Departmanı Kadro ve işleyişi.


sohbet


Merhaba saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu Help departmanını kısa ve öz tanıyalım.

IRC Network

• irc.zurna.net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

Departman'ın Barındırdığı Birimler

• #mIRCHelp

Departman Yönetim Kadrosu

Zurna.NET #Help Founderi (Help Koordinatör)

Blackwolf - NetworkAdministrator

HelpAdmin
cannibal - ServicesAdministrator

Help Manager (Genel Koordinatör)
W , Daemon

Help Master (Birimler Sorumlusu)
Xinsert , Redworm

Help Sop (Birimler Yöneticileri)

eTheRciTy, Discorium, Staff , Azap , mavigozlu

Helper (Helper's Üyeleri)

Micro, toLqa, background, L_, Defneeee, KuL_KediSi, EstergoN, RayDonovaN, Credo, meChuL, iceLady, KapRis, ZeuS, PiSKeDi, Karahan

Departman İşleyişi


Help Founder
Blackwolf

Departmanlar Genel Sorumlusu
W

AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu
Discorium

Egitim Genel Sorumlusu

Redworm

Help Sınav Genel Sorumlusu
Xinsert

mIRCHelp Kanal Sorumlusu
Daemon




#Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir.
#Helpers: Helperlerin kendi içinde konuşabildiği, soru/cevap yapılan ve bireysel gelişime katkıda bulunmak amaçlı görüşmelerin yapıldığı bölümdür.
#Sınav: Helper/Help Adayı olmak isteyen kullanıcıların sınavlarının yapıldığı ve sınav sonrasında kanallara alınıp, alınmayacağını belirleyen bölümdür.
#Ciodesk: Stajer Helperların, eğitmen arkadaşların gözetiminde konu işlediği ve soru/cevap yaptığı bölümdür.
#HelpEgitim: Zurna.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkânı sağlayan kanaldır.
#HelpSOP: Help Departmanında HelpSoperatör kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır.
#HelpMaster: Zurna.NET Help üst kurulunun görüşme ve karar vermelerini sağlayan kanaldır.
#mIRCHelp: Client tabanlı komut ve kodlama hakkında yardım almak isteyen kullanıcıların soru/cevap ve eğitim aldıkları kanaldır.

Önemli Not: Sunucu hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.
Merhaba saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu Help departmanını kısa ve öz tanıyalım.

IRC Network

• irc.zurna.net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

Departman'ın Barındırdığı Birimler

• #mIRCHelp

Departman Yönetim Kadrosu

Zurna.NET #Help Founderi (Help Koordinatör)

Blackwolf - NetworkAdministrator

HelpAdmin
cannibal - ServicesAdministrator

Help Manager (Genel Koordinatör)
W , Daemon

Help Master (Birimler Sorumlusu)
Xinsert , Redworm

Help Sop (Birimler Yöneticileri)

eTheRciTy, Discorium, Staff , Azap , mavigozlu

Helper (Helper's Üyeleri)

Micro, toLqa, background, L_, Defneeee, KuL_KediSi, EstergoN, RayDonovaN, Credo, meChuL, iceLady, KapRis, ZeuS, PiSKeDi, Karahan

Departman İşleyişi


Help Founder
Blackwolf

Departmanlar Genel Sorumlusu
W

AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu
Discorium

Egitim Genel Sorumlusu

Redworm

Help Sınav Genel Sorumlusu
Xinsert

mIRCHelp Kanal Sorumlusu
Daemon




#Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir.
#Helpers: Helperlerin kendi içinde konuşabildiği, soru/cevap yapılan ve bireysel gelişime katkıda bulunmak amaçlı görüşmelerin yapıldığı bölümdür.
#Sınav: Helper/Help Adayı olmak isteyen kullanıcıların sınavlarının yapıldığı ve sınav sonrasında kanallara alınıp, alınmayacağını belirleyen bölümdür.
#Ciodesk: Stajer Helperların, eğitmen arkadaşların gözetiminde konu işlediği ve soru/cevap yaptığı bölümdür.
#HelpEgitim: Zurna.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkânı sağlayan kanaldır.
#HelpSOP: Help Departmanında HelpSoperatör kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır.
#HelpMaster: Zurna.NET Help üst kurulunun görüşme ve karar vermelerini sağlayan kanaldır.
#mIRCHelp: Client tabanlı komut ve kodlama hakkında yardım almak isteyen kullanıcıların soru/cevap ve eğitim aldıkları kanaldır.

Önemli Not: Sunucu hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 29 Temmuz 2018, 16:49   #2
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




Hayırlı olsun, güzel tanıtım olmuş.
Başarılar ZNET @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

 

Alt 29 Temmuz 2018, 16:55   #3
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




Guzel ekip basarilar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

 

Alt 29 Temmuz 2018, 17:13   #4
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




masallah masallah
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 30 Temmuz 2018, 00:30   #5
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




İrcd sistemlerinin esamesinin okunmadığı günümüzde, kaliteli işler yapan ve tüm emek veren kardeşlerimi kutluyorum..

 

Alt 31 Temmuz 2018, 12:02   #6
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




Kadronun maşallahı var
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Başarılar kardeşim..

 

Alt 31 Temmuz 2018, 13:27   #7
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




Ekip iyi gözüküyor, başarılar dilerim...

 

Alt 31 Temmuz 2018, 21:27   #8
Çevrimdışı
W
W - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




O, eski #Help departmanlarındaki günleri canlandırabiliyor ve çıtayı daha ileriye taşıyabiliyorsak, ne mutlu bize.

 

Alt 01 Ağustos 2018, 12:25   #9
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <3> Zurna.NET - #Help (TEMMUZ 2018)




HayirLi olsun.. BasariLar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]..

(Konu basLigida guzeLmis..)

__________________
#HerSeyCokGuzeℒoℒacak..ღ ❦
 

Alt 01 Ağustos 2018, 12:36   #10
Çevrimdışı
Cevap: Zurna.NET -Help Departmanı Kadro ve işleyişi.




Başarılar dilerim.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
zurnahelp, zurnahelpdepartmanı

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departmanı <1> Zurna.net / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 9 17 Şubat 2014 00:54