IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 06 Haziran 2008, 20:48   #1
Çevrimdışı
Giriş


sohbet


herkese Kolay gelsin Unreal.3.2 Anope.1.9* yurtdışından bi giris oldugu zaman İP Adresi
hnvr-4dbbc6a8.pool.einsundeins.de boyle çıkması lazım ama şu sekil çıkıyor


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bunu nasıl ve nereden düzeltirim şimdiden tşkler
herkese Kolay gelsin Unreal.3.2 Anope.1.9* yurtdışından bi giris oldugu zaman İP Adresi
hnvr-4dbbc6a8.pool.einsundeins.de boyle çıkması lazım ama şu sekil çıkıyor


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bunu nasıl ve nereden düzeltirim şimdiden tşkler
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 07 Haziran 2008, 18:02   #2
Çevrimiçi
Cevap: Giriş




kullanicilarda +x modunu kaldirirsan istedigin şekil cıkar..

cd Unreal3.2
pico unrealircd.conf 'da ßulabilirsin

__________________
Yüzümde geçmişten kalma anıların yorgunluğu..
Ve Vakitler dolmuş benden habersiz
Gitmek gerektiğini bilen bir zihniyeti kabullenemiyor yüreğim...
  Alıntı ile Cevapla

Alt 07 Haziran 2008, 22:21   #3
Çevrimdışı
Cevap: Giriş




yanki Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kullanicilarda +x modunu kaldirirsan istedigin şekil cıkar..

cd Unreal3.2
pico unrealircd.conf 'da ßulabilirsin

Öncelikler İlgin için tşkler ama Bunu yaptim ben İp adresi bu şekil esChat@67.81.61.100 Çıkmaya basladı

Normalde boyle olması lazım Yurtdışından giren User
82-212-128-66.teledisnet.be

  Alıntı ile Cevapla

Alt 08 Haziran 2008, 04:32   #4
Çevrimdışı
Cevap: Giriş




+x kullanici hostlarini gizlemek icin kullanilir. Kullanici -x yaptigi takdirde ip adresi görünür.(dalnetteki gibi.) Senin dedigin olay ise o kisi yurt disindan giriyorsa ve adsl aldigi firmanin adi be. .de .nl gibi seyler geciyorsa zaten o adreste görebilirsin. Bir sorun degil yada problem hic degil. Egerki hala öyle degilse cloak.c dosyasina ve .conf dosyalarina bir göz at.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 08 Haziran 2008, 14:18   #5
Çevrimdışı
Cevap: Giriş




Senin dedigin olay ise o kisi yurt disindan giriyorsa ve adsl aldigi firmanin adi be. .de .nl gibi seyler geciyorsa zaten o adreste görebilirsin demişinin Zaten bende bu sekil çıkmasını istiyorum.... Ama cloak.c in içinde ne gibi değişiklik yapmam lazım onu bilmiyorum sorunda burada ya Kolay gelsin


Konu SteaN tarafından (08 Haziran 2008 Saat 14:48 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 10 Haziran 2008, 20:29   #6
ReiS
Guest
ReiS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Giriş




SteaN Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Senin dedigin olay ise o kisi yurt disindan giriyorsa ve adsl aldigi firmanin adi be. .de .nl gibi seyler geciyorsa zaten o adreste görebilirsin demişinin Zaten bende bu sekil çıkmasını istiyorum.... Ama cloak.c in içinde ne gibi değişiklik yapmam lazım onu bilmiyorum sorunda burada ya Kolay gelsin

cd U*
cd src
cd modules
pico cloak.c

cloak.c dosyasında aşağıda ki satırlarda oynama yapıldığı takdirde giriş host görünümü değişir. Ancak dediğin olayın bununla bi alakası yok. Kullandığın scriptle alakalı olabilir. Yada proxydir Unreal'le ilgili olduğunu sanmıyorum.

ircsprintf(result, "%X.%X.%X.IP", alpha, beta, gamma);


ircsprintf(result, "%X:%X:%X:IP", alpha, beta, gamma);

  Alıntı ile Cevapla

Alt 12 Haziran 2008, 22:45   #7
Çevrimdışı
Cevap: Giriş




Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* GAMMA... */ ircsprintf(buf, "%s:%d.%d:%s", KEY1, a, b, KEY2); DoMD5(res, buf, strlen(buf)); strcpy(res+16, KEY3); /* first 16 bytes are filled, append our key.. */ n = strlen(res+16) + 16; DoMD5(res2, res, n); gamma = downsample(res2); ircsprintf(result, "%X.ServerAdi.com", alpha, beta, gamma);


  Alıntı ile Cevapla

Alt 13 Haziran 2008, 07:14   #8
Çevrimdışı
Cevap: Giriş




ilginize tşk ederim giremiyordum foruma 3 gündür konu Behroozwolf tarafından çözülmüştür. sadece kurulu olan bir modülden engelliyormus Unreal ip numaralarini tşkler



Kilit

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
giriş

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Giriş Kodu Giriş Paneli ve Nick Listesi yardımı impOsibLe mIRC Scripting Sorunları 4 12 Temmuz 2010 13:35
2010 YGS Giriş Belgesini Kaybedenler Veya Giriş Belgesi Gelmeyenler İçin Pentagram YGS ve LYS'ye Hazırlık 0 05 Nisan 2010 13:48