![]() |
![]() |
|
![]() | #1 | |||||
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit
Unreal ı ilk kurduğunuzda gelen kendi modülleri ve kendi kaynak kodlarında yaptığınız değişiklikler için restart gerekiyor. Sonradan eklenen modüller için "make custommodule MODULEFILE=" komutunu uygulayıp rehash çekmeniz yeterlidir. fakat, bazı durumlarda ( eğer modül permanent ayarlı ise ) rehash çektiğinizde modül yeniden yüklenmeyecek demektir. Zaten permanent'ın anlamı da "sabit, kalıcı" demek. Bu nedenle bazı modüller için rehash da yeterli olmayabilir.. iyi Çalışmalar..
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] | |||||
| ![]() |
![]() |
Etiketler |
edit, module, ircops |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
ircops komutu | aLtimod | Unreal IRCd | 7 | 10 Kasım 2013 13:58 |
IRCops modul.. | Tsubasa | Unreal IRCd | 6 | 24 Temmuz 2009 02:08 |
Unreal CR Edit (CR JAVA Edit) | toXic | Unreal IRCd | 0 | 15 Şubat 2009 19:19 |
ircops.c !!! | darl | Unreal IRCd | 3 | 29 Haziran 2008 00:12 |
/ircops modülü | Eternity1 | mIRC Scripting Sorunları | 5 | 01 Mart 2006 23:20 |