IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Reklam Ver


Forum tutkunlarının tek adresi Türkiye Sohbet Odaları Sohbetteyiz herkes burda

ayna chat muhabbetbayilik veren firmalar

Şeker Shell  Sohbet


2011 Yılına ait Polemikler

2011 yılına ait Help departmanı polemikleri



20Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Eylül 2011, 02:27   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help


-- Sponsor Baglantı --


Zurna.NET #help departmanı

Genel sorumlu: kernel32
Helper sorumlusu: cyborg
Eğitim sorumlusu: Serginho
Temel sorumlular: Salus, Syzop, Hyper
Helper kadrosu: Tüm operatörler ve Zurna.NET kullanıcıları

Kanallarımız: #Help, #Helpers, #Soperator - 28 eylülden itibaren helper yetkisi olmayan ircop’ların #helpers kanalına girmeleri yasaklanmıştır. #Soperator kanalı sorumlularımızın kanalıdır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Kanal –m modundayken performansını başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları avoice ile takibe alıp, bir sonraki safhada #helpers’a kabul edip, gerekli gördüğümüzde sınav yapacağız. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.

Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır. Bu yüzdendir ki
Kurallar;
  • Kanal operatörü olmayan kullanıcılar da birbirlerine yardım edebilirler.
  • Herhangi bir kanal operatörü yardım verirken, standart kullanıcılar müdehalede bulunamazlar.
  • #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
  • Kanal, yalnızca online help sop (&) bulunması dahilinde –m modunda olacaktır, aksi takdirde helperların özelinden voice istenecektir.
Belirli bir düzeyde bulunan Zurna.Net kullanıcılarının adeta parmak kaldırıp söz hakkı istemesi gibi voice istemesini mantıksız bulduğumuz için böyle bir sistemi uygulamaya geçiriyoruz, kullanıcıların da bizi bu konuda desteklemesi dileğiyle..
Saygılarımla,
Koray (kernel32) DEMİR

Yukarıda mevcut bilgilerin tamamı help founder kernel32'den alınmıştır.

Zurna.NET #help departmanı hakkındaki düşüncelerinizi bu başlık altından sevgi ve saygı sınırları içerisinde belirtebilirsiniz.
Zurna.NET #help departmanı

Genel sorumlu: kernel32
Helper sorumlusu: cyborg
Eğitim sorumlusu: Serginho
Temel sorumlular: Salus, Syzop, Hyper
Helper kadrosu: Tüm operatörler ve Zurna.NET kullanıcıları

Kanallarımız: #Help, #Helpers, #Soperator - 28 eylülden itibaren helper yetkisi olmayan ircop’ların #helpers kanalına girmeleri yasaklanmıştır. #Soperator kanalı sorumlularımızın kanalıdır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Kanal –m modundayken performansını başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları avoice ile takibe alıp, bir sonraki safhada #helpers’a kabul edip, gerekli gördüğümüzde sınav yapacağız. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.

Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır. Bu yüzdendir ki
Kurallar;
  • Kanal operatörü olmayan kullanıcılar da birbirlerine yardım edebilirler.
  • Herhangi bir kanal operatörü yardım verirken, standart kullanıcılar müdehalede bulunamazlar.
  • #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
  • Kanal, yalnızca online help sop (&) bulunması dahilinde –m modunda olacaktır, aksi takdirde helperların özelinden voice istenecektir.
Belirli bir düzeyde bulunan Zurna.Net kullanıcılarının adeta parmak kaldırıp söz hakkı istemesi gibi voice istemesini mantıksız bulduğumuz için böyle bir sistemi uygulamaya geçiriyoruz, kullanıcıların da bizi bu konuda desteklemesi dileğiyle..
Saygılarımla,
Koray (kernel32) DEMİR

Yukarıda mevcut bilgilerin tamamı help founder kernel32'den alınmıştır.

Zurna.NET #help departmanı hakkındaki düşüncelerinizi bu başlık altından sevgi ve saygı sınırları içerisinde belirtebilirsiniz.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
Alt 28 Eylül 2011, 07:55   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Kernel32 ve ekibine başarılar dilerim. . .

Helper kadrosu: Tüm operatörler ve Zurna.NET kullanıcıları

Umarım umduklarını bulabilirler bu proje kapsamında

 

Alt 28 Eylül 2011, 17:19   #3
X
Guest
X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Merhaba,

Hedefledigi sistemi oturtmasini cok zor goruyorum lakin denemeye cesaret etmesi bile ekibine olan guvenini gosterir.

Umarim guzel haberlerinizi duyariz.

Tesekkurler.

 

Alt 28 Eylül 2011, 17:22   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Dışarıdan help görevlisi almak yerine onları yetiştirmeyi hedefleyen bir proje. Bana göre başarılı olacaktır.

Başarılar Kernel32.

__________________
1785 Numaralı YSF
 

Alt 29 Eylül 2011, 12:41   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Zurna.net help ekibine basarilar dilerim.

__________________
blaze of glory..
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 30 Eylül 2011, 14:39   #6
Çevrimdışı
xyL
xyL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Eski yönetim yine toplanmış. Bu yönetim ile hedeflerine ulaşacaklarına eminim.
Canı gönülden başarılar diliyorum.

__________________
Ben daha son sözümü söylemedim!
 

Alt 01 Ekim 2011, 00:38   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Hep istenilen bir sistem inşallah iyi işler çıkar'ki benim şüphem yok .
- Hayırlı olsun kernel32 başarılar Zurna.net Help ekibi.

__________________
- Barış, savaşın başka metotlarla devamı ve silahlı savaşa hazırlığın ayrı bir şeklidir. Hüseyin Nihal ATSIZ
 

Alt 01 Ekim 2011, 18:33   #8
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Başarılar. Güzel sistem, dezavantajalrını savuşturulabilirlerse...

__________________
Gerçekten arayan, elbette ki ulaşır.
 

Alt 05 Ekim 2011, 14:09   #9
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




basarılar...help sevgisi ayrı bişeydir bunu sadece helperler bilir

 

Alt 10 Ekim 2011, 02:49   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Alıntı:
Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır.



Sınama amaçlı soruların -m sisteminin bir getirisi olduğunu düşünmüyorum. Onlar +m'de de oluyor, olacaktır. Ancak bu sorulara cevap vermeme konusundaki kararlı görünen duruşu için kernel32'yi kutlamak gerek. Nedense herkes cevaplamak zorunda hissediyor kendini bu tip soruları, (bütün komutları biliyoruz ya ispat edeceğiz ya, elalem ne der sonra
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 20 mesajınız olması gerekir.
)
-m sisteminin bir sakıncasını görmüyorum hatta olması gereken budur diye düşünüyorum. +m'de voicesiz ya da voice isteyerek saldırılar da yapılabiliyor. Ne olur küfür mü edilir, hiç mi kimse küfür okumuyor (hatta etmiyor). Yani nedir altı üstü bir irc kanalıdır günah mıdır orada küfür edilmesi, ibadethane midir ya da.
Bence gerek yok (çünkü savunma saldırıyı tetikler) ama illa da engellenmek isteniyorsa bu tarz şeyler o kadar gereksiz yere komut/kod öğreniliyor kullanılsın.
Z-net hakkında çok fazla olumsuz şeyler duyduk son dönemde ancak umarım kernel uğurlu gelir. Hakkında hep iyi şeyler duymuştum, tanıtım mesajında okuduklarım da destekler nitelikte.
Bu kadar gevezelik etmezdim ancak kahve içtim ve uyku tutmuyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 20 mesajınız olması gerekir.
Sürç-i lisan ettiysem affola. Başarılar dilerim.

__________________
Minstrel's Era

Konu Minstrel tarafından (10 Ekim 2011 Saat 03:15 ) değiştirilmiştir.
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 8, departman, haftanın, polemiği, zurnanet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Sohbet.NET / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 25 30 Ocak 2011 23:01
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 41 22 Ekim 2010 22:41
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 16 27 Eylül 2009 15:36
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52