IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

20Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 28 Eylül 2011, 02:27   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help




Zurna.NET #help departmanı

Genel sorumlu: kernel32
Helper sorumlusu: cyborg
Eğitim sorumlusu: Serginho
Temel sorumlular: Salus, Syzop, Hyper
Helper kadrosu: Tüm operatörler ve Zurna.NET kullanıcıları

Kanallarımız: #Help, #Helpers, #Soperator - 28 eylülden itibaren helper yetkisi olmayan ircop’ların #helpers kanalına girmeleri yasaklanmıştır. #Soperator kanalı sorumlularımızın kanalıdır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Kanal –m modundayken performansını başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları avoice ile takibe alıp, bir sonraki safhada #helpers’a kabul edip, gerekli gördüğümüzde sınav yapacağız. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.

Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır. Bu yüzdendir ki
Kurallar;
  • Kanal operatörü olmayan kullanıcılar da birbirlerine yardım edebilirler.
  • Herhangi bir kanal operatörü yardım verirken, standart kullanıcılar müdehalede bulunamazlar.
  • #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
  • Kanal, yalnızca online help sop (&) bulunması dahilinde –m modunda olacaktır, aksi takdirde helperların özelinden voice istenecektir.
Belirli bir düzeyde bulunan Zurna.Net kullanıcılarının adeta parmak kaldırıp söz hakkı istemesi gibi voice istemesini mantıksız bulduğumuz için böyle bir sistemi uygulamaya geçiriyoruz, kullanıcıların da bizi bu konuda desteklemesi dileğiyle..
Saygılarımla,
Koray (kernel32) DEMİR

Yukarıda mevcut bilgilerin tamamı help founder kernel32'den alınmıştır.

Zurna.NET #help departmanı hakkındaki düşüncelerinizi bu başlık altından sevgi ve saygı sınırları içerisinde belirtebilirsiniz.

 

 

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 8, departman, haftanın, polemiği, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help Adrenaline 2013 Yılına ait Polemikler 10 29 Temmuz 2013 02:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Zurna.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 15 28 Haziran 2012 13:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 16 27 Eylül 2009 15:36
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52