![]() |
![]() |
![]() | #1 | |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz. TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım; Help Koordinatörü : wish HELP YÖNETİM BİRİMİ Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear Müfettiş (Kıdem II) : - Müfettiş (Kıdem I): İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi İdari Sorumlu (Kıdem II) : System İdari Sorumlu (Kıdem I) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) : Myheart, Sempatik Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy HELP TEMEL BİRİM Ekip Lideri (Kıdem VII) : JolenE İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc Stajyer Helper : PlaneT, Leo BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız. Yönetim Sistemi;
A-) TEMEL BİRİM a) Ekip Komitesi B-) YÖNETİM BİRİMİ b) Eğitim Komitesi c) İdari Komite d) Denetim Komitesi * Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.* Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir. BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları. * Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır. * Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler. * Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır. Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir. * Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek. * Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek. BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
Bölümler A. ELV Kayıt Hataları B. Kural Hataları C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi) D. Diğer Hatalar BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir. 3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir. 4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir. BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır. TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... Konu Su`Perisi tarafından (22 Kasım 2012 Saat 01:23 ) değiştirilmiştir. | |
|
![]() | #3 |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. ) başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz başarılar trsohbet |
|
![]() | #4 | ||||
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. | ||||
|
![]() | #8 |
Çevrimiçi ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip
__________________ Çoklar diye korkmadık, azız diye çekinmedik. Düşmanlarımız etrafımızda ocak gibiydi, biz de ateş idik. Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir. |
|
![]() | #9 |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Basarilar |
|
![]() |
Etiketler |
#help, >, <, 11, departman, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, trsohbetcom |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > TRSohbet.com / #Help | Bulut | 2013 Yılına ait Polemikler | 19 | 09 Mart 2013 14:58 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help | Ezgi | 2012 Yılına ait Polemikler | 12 | 01 Ekim 2012 12:21 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > trsohbet.com / #help | Ocean | 2011 Yılına ait Polemikler | 29 | 03 Aralık 2011 19:29 |
Haftanın Polemiği < 1 > TRSohbet.COM | stonecypher | 2011 Polemikleri | 17 | 14 Ocak 2011 00:49 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help | stonecypher | 2010 Yılına ait Polemikler | 19 | 07 Eylül 2010 00:25 |