IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 06 Haziran 2009, 16:21   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help


sohbet


Help departmanları polemiğimize, Sohbet.NET ve Muhabbet.NET birleşiminden oluşan Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.


Sohbet-Muhabbet.NET Help Departmanını Tanıyalım;

HelpFounder : gfx
Helpmaster : back RevolutioN kaiowas
HelpSop : Uygar Bygezginn Storm kundolf
HelpSecure : Hero Strong Ulothrix
HelpSecure Adayı : PoseidoN , XhenophaneS , Software, kernel
Help Op : Ekselans, KazeeW, BeowuLf, UltrAnadolu, Engin, Discorium, Su`Perisi İnfernaL, Qicksand, Leading, phriS, Silent, eXe, Sarhoş, Toprak, Mudin, Kolistawra, EviL, Roacctune, Jeton, BySalih, BuraX, Bedo, Silence, Sopihe, Yesua BaShKan, MyHeart, Aleyza, cCerenN, Mecnun, Kustah, StyLechiLd


Yönetim Sistemi;
  • Sohbet-Muhabbet.NET HELP departmanı'nın işleyiş biçimi mantelitesi ilk önce sunucunun her bölgelerine profosyonel bireyler yetistirmektir. Bu sebeple kurallar kesin ve nettir.
  • Her gün genel ve bireysel olmak üzere kesintisiz eğitimler vardır.
  • Help kanalında bekleme yapmak yasak olduğu gibi IRCd/Services ve client tabanlı sorulara da yanıt verilmektedir.
  • Tamamiyle profosyonel bir alt yapı oluşturmayı amaç edinmişlerdir ve bu sebeple de isim yapmış kişilere değilde genç ve azimli kişilere büyük önem verilmektedir.
  • Help bünyesinden yetişen helperlar Sunucu yönetimine IRCOper olarak atanmaktadırlar.


  • Yetki Sistemi
* Helperlar görevlerine HelpHalfop ( % ) olarak başlamaktadırlar.
* Helperlarin seviye atlaması için öncelikle haftalık voice raporuna bakılır.
* Daha sonra aktifliği, diğer help görevlileri ile uyumu ve online süresine bakılır.
* Ahkali değerleri ve diksiyonu da düzgün ise kademe atlatılmaktadır.


  • Eğitim Sistemi
* Eğitim sorumluları; back, Hero ve Kundolf nickli görevlilerdir.
* Her gün düzenli olarak konu anlatımı yapılır, konu anlatımından sonra soru cevap ile pratik yapılır.
* Katılmak isteyen kullanıcılar için ise bireysel eğitimler yapılmaktadır.
* Bireysel eğitimlerle yetişen kullanıcılar Help bünyesine dahil edilir.

  • Sınav Sistemi
* Daha önce bireysel sınav sistemini uygulayan yönetim şu anda bireysel sınavları deaktif etmiş durumdadır.
* Bilgiden ziyade, ahlaki değer ve karaktere önem verildiğinden eğitim vererek helper yetiştirme amaç edinmiştir.
* Help bünyesine dahil olmak isteyen kullanıcılar eğitilip, eksikleri giderildikten sonra Helper olarak göreve başlatılırlar.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, gfx nickli yetkiliden alınmıştır.

Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...
Help departmanları polemiğimize, Sohbet.NET ve Muhabbet.NET birleşiminden oluşan Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.


Sohbet-Muhabbet.NET Help Departmanını Tanıyalım;

HelpFounder : gfx
Helpmaster : back RevolutioN kaiowas
HelpSop : Uygar Bygezginn Storm kundolf
HelpSecure : Hero Strong Ulothrix
HelpSecure Adayı : PoseidoN , XhenophaneS , Software, kernel
Help Op : Ekselans, KazeeW, BeowuLf, UltrAnadolu, Engin, Discorium, Su`Perisi İnfernaL, Qicksand, Leading, phriS, Silent, eXe, Sarhoş, Toprak, Mudin, Kolistawra, EviL, Roacctune, Jeton, BySalih, BuraX, Bedo, Silence, Sopihe, Yesua BaShKan, MyHeart, Aleyza, cCerenN, Mecnun, Kustah, StyLechiLd


Yönetim Sistemi;
  • Sohbet-Muhabbet.NET HELP departmanı'nın işleyiş biçimi mantelitesi ilk önce sunucunun her bölgelerine profosyonel bireyler yetistirmektir. Bu sebeple kurallar kesin ve nettir.
  • Her gün genel ve bireysel olmak üzere kesintisiz eğitimler vardır.
  • Help kanalında bekleme yapmak yasak olduğu gibi IRCd/Services ve client tabanlı sorulara da yanıt verilmektedir.
  • Tamamiyle profosyonel bir alt yapı oluşturmayı amaç edinmişlerdir ve bu sebeple de isim yapmış kişilere değilde genç ve azimli kişilere büyük önem verilmektedir.
  • Help bünyesinden yetişen helperlar Sunucu yönetimine IRCOper olarak atanmaktadırlar.


  • Yetki Sistemi
* Helperlar görevlerine HelpHalfop ( % ) olarak başlamaktadırlar.
* Helperlarin seviye atlaması için öncelikle haftalık voice raporuna bakılır.
* Daha sonra aktifliği, diğer help görevlileri ile uyumu ve online süresine bakılır.
* Ahkali değerleri ve diksiyonu da düzgün ise kademe atlatılmaktadır.


  • Eğitim Sistemi
* Eğitim sorumluları; back, Hero ve Kundolf nickli görevlilerdir.
* Her gün düzenli olarak konu anlatımı yapılır, konu anlatımından sonra soru cevap ile pratik yapılır.
* Katılmak isteyen kullanıcılar için ise bireysel eğitimler yapılmaktadır.
* Bireysel eğitimlerle yetişen kullanıcılar Help bünyesine dahil edilir.

  • Sınav Sistemi
* Daha önce bireysel sınav sistemini uygulayan yönetim şu anda bireysel sınavları deaktif etmiş durumdadır.
* Bilgiden ziyade, ahlaki değer ve karaktere önem verildiğinden eğitim vererek helper yetiştirme amaç edinmiştir.
* Help bünyesine dahil olmak isteyen kullanıcılar eğitilip, eksikleri giderildikten sonra Helper olarak göreve başlatılırlar.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, gfx nickli yetkiliden alınmıştır.

Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

Konu Su`Perisi tarafından (02 Eylül 2012 Saat 20:51 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 06 Haziran 2009, 16:27   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Software mIRCAlem'de değilmiydi? Oraya geçtiysede, hayırlı olsun. Başarılar dilerim (:


Konu Daemnia tarafından (06 Haziran 2009 Saat 16:32 ) değiştirilmiştir.
 

Alt 06 Haziran 2009, 16:46   #3
Çevrimdışı
Nod
Nod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Evet Software Geçen Gün mIRCALem'de Diyorlardı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bakalım Neler Oluyor Güzel Bir Help Yönetimi Başarılar Dilerim.

 

Alt 06 Haziran 2009, 16:47   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




iyi bi ekip başarılar.

 

Alt 06 Haziran 2009, 16:57   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Ekip sağLam . AraLarında Çok eski ve yetenekLi arkadaşLarımda var. Kısa zamanda buyuk bir iLerLeme kaydetcekLerinden Eminim . EnGiN Bygezgin UyGar Hero Software Bu arkadaşlarla çok gorev yaptım gerçekten 10 numara insanlar ve biLgiye sahipler hiç bir helpte boyle kişiler yok bence . Başarılarınızın devamını dilerim .

 

Alt 06 Haziran 2009, 16:59   #6
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Bu post'u atmak için üye olmanızın sebebi nedir acaba?

 

Alt 06 Haziran 2009, 17:11   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




başarılar

 

Alt 06 Haziran 2009, 17:17   #8
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Human, sorunuzla ılgılı sızın yaşınıza ve kişiliğinize düşmeyi düşünmüyor ve bu konu ıle ılgılı akadar olarak kendımı bu mesajı atmaya borç bilmiş bulunmaktayım; O yüzden midir ki Muhabbet.NET te halfoper liğe kadar yükselip başka server larda admin liğin görüldükten sonra sohbet.net adminlerine küfür edip spammer da yakalandıktan sonra çıkarıldığınız bir sunucu hakkında açılan post ile ılgılı reply yapıyorsunuz. Sadece bunu merak ettim, sizden dileğimdir ki herhangi bir sunucu ıcerısınde uygun görulmeyen sadece reklam içeriklere bakmanızdır burda yapılan bir tanıtımdır. İlginize teşekkurlerımızı bir Sohbet-Muhabbet.Net'in helper ailesi olarak yinede teşekkürü anlayışınızdan dolayı bir borç biliriz.

 

Alt 06 Haziran 2009, 17:20   #9
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Arkadaşlar 2li atişmalardan kaçının lütfen. Postlarinizi silmek zorunda birakmayin..

 

Alt 06 Haziran 2009, 17:22   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




MS-Kernel Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Human, sorunuzla ılgılı sızın yaşınıza ve kişiliğinize düşmeyi düşünmüyor ve bu konu ıle ılgılı akadar olarak kendımı bu mesajı atmaya borç bilmiş bulunmaktayım; O yüzden midir ki Muhabbet.NET te halfoper liğe kadar yükselip başka server larda admin liğin görüldükten sonra sohbet.net adminlerine küfür edip spammer da yakalandıktan sonra çıkarıldığınız bir sunucu hakkında açılan post ile ılgılı reply yapıyorsunuz. Sadece bunu merak ettim, sizden dileğimdir ki herhangi bir sunucu ıcerısınde uygun görulmeyen sadece reklam içeriklere bakmanızdır burda yapılan bir tanıtımdır. İlginize teşekkurlerımızı bir Sohbet-Muhabbet.Net'in helper ailesi olarak yinede teşekkürü anlayışınızdan dolayı bir borç biliriz.

Yaşımla alakasız, sadece merak ettiğim birşey sordum.. Ayrıca, MuhabbetNET'te halfoperliğin önemi olmadı / olmazda. uMut help takımına katıl dedi katıldım, akşamında halfoper oldum. Oradaki hiçbir admin/oper/kullanıcıya küfrüm olmamıştır aksine, bırakma sebebim başka sunucuda adminlik değildir bunu uMut'ta bilir bırakma sebebim oradaki bir kardeşim(helper)'ın UMUT(HELP İÇİN HERŞEYİ YAPAR
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)'tan ağır laflar işitmesidir(haksız yere.) bunu WoLF, DuyquSuZ ve daha bir çok kişide bilir, velhâsıl sizin helpfounderiniz(oğuz)'in size bu tür postlar attıracağını sanmıyordum, onunla oran sorunumu çözmüştüm, sanırım çözmemişim. Lütfen elçilerinizi göndermeyin ( oğuz - umut ) kendiniz çıkın gelin.

En dipnot : Murat, polemik sonuçta ikili tartışma değil, şahsen ben tartışma olarak bakmıyorum ben bu olaya.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 12, departman, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, sohbetmuhabbetnet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Ayna.ORG - Muhabbet.NET / #Help Bulut 2013 Yılına ait Polemikler 7 12 Kasım 2013 18:50
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Muhabbet.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 7 23 Aralık 2010 22:25
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Sohbet.GEN.TR / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 21 12 Nisan 2009 15:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 7 21 Mart 2009 14:26
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Sohbet.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 11 06 Ekim 2008 04:44