IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

41Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 25 Mayıs 2025, 19:17   #11
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




Devir tabiki değişiyor ayak uydurmak gerekiyor bazen her yenilik iyimi yada kötü gidişatmı tartışılır önceden yetki alanına vardıysan kutsal vazife diye sayılıyorken şuan sorumluluk kimse almak istemeden sohbetini yapıp çıkma derdindeler ne olmuş ne bitmişle pek ilgilenmez bu yer olmazsa baska yer olur düşüncesinde biraz çözüm ortamı sıkmamak onlardanmış gibi yetki konumunu göstermemekle başlanılabilir yada güvenli bağ kurarak eğitimi sağlam verebilecek kadro zamanla olusturarak oluşturulan kadroda sahiplenme güdüsü ego ile karıştırılmadan sunulmalı herkesin karakteri farklı olduğundan burda sunucu sahibine çok iş düşer

__________________
Anlamını yitiren sözlerin telafisi olmaz
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan
Alt 26 Mayıs 2025, 22:23   #12
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




en önemlisi sunucuda help kanalı ile ilgili ne kadar duyurunuz var?
global mesajlar?
kanal topicleri?
help kanalının varlığını, bu tarihte ilk defa chate bağlanmış kullanıcı biliyor mu?
bunları sorgulamak lazım
helperlere özel host +W modu gibi ekstralar ile uzar gider bu konu.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 26 Mayıs 2025, 22:34   #13
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




Yani helpi neden canlandırmaya çalıştığınızı anlamıyorum, açıkçası eskiden olsa help önemliydi, çünkü bir şeyi öğrenmek için çok uzun zaman uğraşmak gerekiyordu, doğru düzgün Türkçe döküman yoktu. Ancak şimdilerde yapay zeka var, yapay zekaya şunu nasıl yaparım diye soruyorsun ve %90 doğru cevabı veriyor. Ki bu ilerki 5-6 yıl içinde %100e de bayağı yaklaşacak. Ayrıca sanala giren kitle de değişti, eskiden genç bir kitle varken bugün evli mutsuz ve çocuklu kişiler çoğunlukta, ve bunların çoğu da komutları gösterdiğinde bile 20 dk da uygulayabiliyor, bu insanları helpe alıştırmak ayrı bir zor, alıştırsan bile komut ihtiyacı olan kişiler genellikle kendi tanıdığı kişilere soruyor. Yani help öldü demiyorum ama artık kimsenin ihtiyacı kalmadı. Kaldı ki artık helper bulmakta ayrı dert, eskiden sunucudakilerin %90'ı mIRC kullanırken, günümüzde artık mIRC kullanan sayısı %1-2 civarlarına düşmüş. Bunun da en önemli sebebi Appletlerin eskiye göre çok daha gelişmiş olması. Yani eskiden mIRC komutları için gelenler olurken artık mIRC komutu için gelen neredeyse hiç yok, ircd komutlarını da kullanmaya ihtiyaç olmuyor çünkü çoğu applette zaten nick kaydı, nick droplama gibi özellikler doğrudan oluyor, doğal olarak eskiden nick veya kanal kaydı için gelenler artık bunu applet üzerinden tek tıkta yapabilirken helpe gelme ihtiyacı duymuyor, e şifre değişmede appletlerde var, identify komutu diye bir şey kalmadı çünkü zaten appletler ile doğrudan girebiliyorsun, e hal böyle olunca kim niye helpe gelsin ki?

--IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:34 -->-> Daha önceki mesaj 20:32 --

IRCD demişim yazarken IRCd/Services olarak algılayın siz orayı da neyse zaten metnin ana fikri anlaşılmıştır.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 26 Mayıs 2025, 22:37   #14
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




Help kanalı canlanmaz. Canlanması da çok elzem değil zaten bana kalırsa.

250, 300+ kullanıcılı sunucular özelinde, help kanalını nasıl kullanışlı hale getirebilirim diye soran olursa diye aşağıda fikrimi belirteyim. Bu sayının altında kalan sunucular #operhelp kanalını kapatsın zaten. Oper auto join kanalına #operhelp değil, #Destek ekleyin, tek destek kanalı üzerinden ilerleyin.

Gelelim 250+ user için önerilere..

Öncelikle sohbet kanalınız #Talk veya #Meet değilse, global dilde destek vermiyorsanız kanalınızın adını lütfen #Help değil, #Destek yapın.
Özel okumayın.
Kullanıcılara profesyonel zeminde sohbet etme imkanı sağlayın.
Oper, admin satmayın.
Liyakatli kişileri yönetime alın.
Yöneticilerinizi sanal manitalarınız uğruna ezmeyin.
Sunucunuzda op, sop olmak değerli olsun, user kaygısı güderek bol keseden her şeyi dağıtmayın.
Destek kanalı +m'de kalmasın. Her giren soru sorsun, cevabını beklesin.
Sadece operatörler değil, diğer kullanıcılar da yardım etsin.
Entrymsg, topic, logonnews, çeşitli noticeler ile kanalı destekleyin.
Spamfilter kullanmayın. Hiç olmazsa yt, insta gibi dünya devi siteleri spama eklemeyin artık allah aşkına
En önemlisi de, bi 10-15 sene önceki performansı asla beklemeyin.

__________________
die with memories, not dreams.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 01 Haziran 2025, 20:28   #15
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




valla 2004 2007 yılları arasında MT 'de help kadrosuna nexus ile birlikte girdim. malthus help founderdi. sırayla halfop - helper - helpsop - helpdesk_ dahi oldum. oper falan yazıldıgı kimseye olmadı.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 11 Haziran 2025, 23:35   #16
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




neXus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Help departmanlarını canlandırmak için öncelikle o departmanın bulunduğu sunucunun sahibi help e özel destek vermesi gerekiyor. Başlıca destek bu olmalı, mesela o sunucuda 1 dj , helper den değerli olmamalı, bir sales çalışanı helper den değerli olmamalı, içerideki insanlar helper olacağıma dj olayım yada sales e geçeyim 2 oper satsam hemen supervisor admin eklenir nasılsa kafasına gitmemeli.

İnsanlar sunuculara eğlence hobi için giriyor evet ama emeğinin karşılığınıda bekliyor.

Bir dj, bir sales çalışanı helper in 3 5 gömlek üstü görülüyosa, akşama kdr beyin fırtınası yapabiliriz. Sonuç ne yazıkki sıfır olacak.
Help departmanları buyuzden rağbet görmekten çıktı ne yazıkki.

Genede bir arada olma gayreti takdiri hak ediyor.
Senelerdir verdiğimiz emekten pişman değiliz asla, daha güzel günler göreceğiz inşallah, beyin fırtınasına devam gençler 😊


Altına imzamı atarım başkanım 100 liralık operler helperden değerli artık kankaları vasıtasıyla yönetimde help liderlerii ezdirebiliyor neyse ki parayla düdük öttürenler de buna müsamaha gösterenler de 2 kelimeyi biraraya getirmekten aciz insanlardan oluşuyor bunların olduğu yerlerde böyle departmanlar canlanmaz canlansa da aylarca emeğini 2 kalemde silerler günümüz Türkiyesine ayak uyduruyorlar

__________________
Uyuyan hücreler elbet uyanacak
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
departman, ekip, helpers, irc, sunucu


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Metabolizmanızı canlandırmak için bunları yapın NarÇiçeği Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 04 Mart 2016 19:13
Yorgun cildi canlandırmak Lcia Güzellik, Sağlık ve Bakım Önerileri 0 18 Aralık 2014 17:08
Romantizmi canlandırmak Violent Aşk ve İlişkiler 0 29 Nisan 2014 20:30
Evlilikte Cinselliği Yeniden Canlandırmak Ecrin Aile Evlilik ve Çocuklar 0 07 Mart 2014 23:32
Cildi canlandırmak için öneriler Zen Güzellik, Sağlık ve Bakım Önerileri 0 01 Şubat 2013 14:54