IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




8Beğeni(ler)
  • 4 Post By Kursad
  • 1 Post By yaSmin
  • 1 Post By SentineL
  • 1 Post By Siyah
  • 1 Post By Kustah

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 03 Nisan 2013, 16:53   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mİRCAlem.NET / #Help


sohbet


03.04.2013 tarihli HELP departman polemiği , mİRCAlem.NET #Help departmanı ;


Yönetim Şeması ;

HelpKordinator: BeSToNe , Coder
HelpManager: BeSToNe , Coder
HelpMaster: Coder
HelpSops: I9o5 - Nilda - AsiL - AsiL - Night - KaaN - Zagor
Helperler: emreCan , aLkoLik , Esrarengiz , Security , Siyah, Daemon , Ryu , kaNuNSuZ , Ebru , Leqend , Okan , Romeo , altug , Carpediem , ultrAslan , Kuzey , Lanet , Juliet , yaSmin , nOfeaR , oRianTeS , RoSe
Help Stajers: teaR , CaRizMa

Departman Görev Şeması ;

Help koordinator: BeSToNe , Coder
Eğitim Genel sorumlu: Coder
Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: HelpSop'lar.
Bireysel Eğitim Yardımcısı :
Bot sorumlusu: Coder

Departman Kanallar Şeması ;

#Help - Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara IRC/daemon Services Konuları Dahilinde Destek Vermek İçin Açılmıştır. Yardım Aldıktan Sonra Öğrenme amaçlı Bekleme Yapmak SERBESTTİR
#Helpegitim - Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanaldır.
#Sınav - elper Olmak İçin Gelen Userlerimizin Sınav Oldukları Kanaldır.
#Helper - Help Departman Yetkilililerin Bulunduğu Ve Fikir Alışverişi Yaptıkları Kanaldır.
#Helpsop - Help Departmanı Üst Yöneticilerinin Fikir Alış Verişi Yaptıkları Kanaldır.
#Eğitim - Bireysel Eğitim Ve Helper Adaylarına Eğitim Verilen Kanaldır.

Departman GENEL Yönetim Şekli ;

#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yaptıklarinda HELPer Adayı (%) - 5/4 , 5/5 yaptıklarında Help Departmanına (@) olarak eklenirler. Gerek Görüldüğünde HELPSOP ve Sorumlular tarafından birebir'de Sınav yapilip değerlendirmeye tabi olabilirler.
Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar tercih etmekteyiz.
Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi yoktur. Tüm Helper ve Adayları Her zaman çalışma, saygı ve sadakatte azami Önem göstermelidirler.

Departman Sistematik Şeması ;

Helper Aday / Halfop: 40
Helper / Helper: 50
HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 100 / 999
HelpMaster& / HelpSuccessor: ~
HelpManager& / HelpSuccessor: ~

Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak değişmektedir.

Helper@: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsop rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

HelpSop& : Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler.

HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin ve/veya çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer. Her halukarda Alinan kararlar tüm taraflara Bildirilir.

Yukarida verilen bilgilerin tümü BeSToNe nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.
03.04.2013 tarihli HELP departman polemiği , mİRCAlem.NET #Help departmanı ;


Yönetim Şeması ;

HelpKordinator: BeSToNe , Coder
HelpManager: BeSToNe , Coder
HelpMaster: Coder
HelpSops: I9o5 - Nilda - AsiL - AsiL - Night - KaaN - Zagor
Helperler: emreCan , aLkoLik , Esrarengiz , Security , Siyah, Daemon , Ryu , kaNuNSuZ , Ebru , Leqend , Okan , Romeo , altug , Carpediem , ultrAslan , Kuzey , Lanet , Juliet , yaSmin , nOfeaR , oRianTeS , RoSe
Help Stajers: teaR , CaRizMa

Departman Görev Şeması ;

Help koordinator: BeSToNe , Coder
Eğitim Genel sorumlu: Coder
Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: HelpSop'lar.
Bireysel Eğitim Yardımcısı :
Bot sorumlusu: Coder

Departman Kanallar Şeması ;

#Help - Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara IRC/daemon Services Konuları Dahilinde Destek Vermek İçin Açılmıştır. Yardım Aldıktan Sonra Öğrenme amaçlı Bekleme Yapmak SERBESTTİR
#Helpegitim - Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanaldır.
#Sınav - elper Olmak İçin Gelen Userlerimizin Sınav Oldukları Kanaldır.
#Helper - Help Departman Yetkilililerin Bulunduğu Ve Fikir Alışverişi Yaptıkları Kanaldır.
#Helpsop - Help Departmanı Üst Yöneticilerinin Fikir Alış Verişi Yaptıkları Kanaldır.
#Eğitim - Bireysel Eğitim Ve Helper Adaylarına Eğitim Verilen Kanaldır.

Departman GENEL Yönetim Şekli ;

#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yaptıklarinda HELPer Adayı (%) - 5/4 , 5/5 yaptıklarında Help Departmanına (@) olarak eklenirler. Gerek Görüldüğünde HELPSOP ve Sorumlular tarafından birebir'de Sınav yapilip değerlendirmeye tabi olabilirler.
Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar tercih etmekteyiz.
Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi yoktur. Tüm Helper ve Adayları Her zaman çalışma, saygı ve sadakatte azami Önem göstermelidirler.

Departman Sistematik Şeması ;

Helper Aday / Halfop: 40
Helper / Helper: 50
HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 100 / 999
HelpMaster& / HelpSuccessor: ~
HelpManager& / HelpSuccessor: ~

Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak değişmektedir.

Helper@: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsop rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

HelpSop& : Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler.

HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin ve/veya çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer. Her halukarda Alinan kararlar tüm taraflara Bildirilir.

Yukarida verilen bilgilerin tümü BeSToNe nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.
__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 03 Nisan 2013, 17:48   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mİRCAlem.NET / #Help




........


Konu yaSmin tarafından (14 Kasım 2013 Saat 18:25 ) değiştirilmiştir. Sebep: oksdf
 

Alt 07 Nisan 2013, 18:07   #3
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mİRCAlem.NET / #Help




Başarılar.

 

Alt 08 Nisan 2013, 22:02   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mİRCAlem.NET / #Help




Kendi yağında 'uzun süredir' kavrulan bir help departmanı, istikrarın bozulmaması dileği ile, başarılar.

 

Alt 10 Nisan 2013, 16:02   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mİRCAlem.NET / #Help




Başarılar.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 3, 4, departman, haftanın, mİrcalemnet, polemiği

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help Kafkef 2012 Yılına ait Polemikler 18 05 Ağustos 2012 22:11
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Disconnected 2010 Yılına ait Polemikler 20 15 Temmuz 2010 19:09
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 22 31 Ocak 2010 01:08
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Ayna.ORG / #Help Kan 2009 Yılına ait Polemikler 10 14 Aralık 2008 09:55
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Kelebek.ORG / #Help Kan 2009 Yılına ait Polemikler 19 02 Aralık 2008 20:43